“În deplasările de scurtă durată, fie că plec în interes la serviciu, fie pentru plăcerea personală, bagajul meu conține întodeauna produsele de îngrijire precum demachiantul, gel curățare, crema cu vitamina C de la Noon, crema antiage Colorescience și mai multe formule cu factor 50 din gama Heliocare. Reaplicarea e foarte importantă, și în acest sens, există o serie de formule pentru a desfășura ușor acest proces, în variante de spray sau compacte. Singurul make-up pe care îl port este fotoprotectia colorată, întotdeauna dermato-cometice, peste care, uneori, utilizez o pudră de colorare pentru pomeți din gama Colorescience. Și, pentru că utilizez make-up la nivelul ochilor, gama medicală Colorecience mi-a adus o serie de produse precum fardul de pleoape, eyelinner pentru ochi sau rimel, pe care le pot utiliza în siguranță, fără reacții locale de sensibilitate sau alergii, eu având o sensibilitate în această zona. Fie că vorbim despre vacanțe de câteva zile sau despre deplasări de peste o săptămână, trusa mea conține în întregime aceste topice, pentru a susține rutina zilnică.”, ne destăinuie medicul.
Ce trebuie să conțină trusa dumneavoastră atunci când călătoriți în timpul verii sau în destinații exotice, unde temperaturile sunt ridicate? Dar dacă optați pentru relaxare în creierul munților? Dr. Amalia Anghel ne-a spus: “Fotoprotecție SPF 50, multe creme cu factor de protective de minimum 50. Fie că vorbim despre crema sau despre variante ușoare pentru reaplicare, precum spray sau crema compactă, toate fac parte din arsenalul obligatoriu în vacanțele însorite, la munte sau la mare. Și soarele de munte poate induce arsură solară. Recomand game precum Heliocare sau Coloscience pentru spectrul larg de protecție, UVA, UVB, IR, lumina vizibilă și variantele locale variate. Cel mai important este să știți exact ce anume vi se potrivește – analiză tenului de către un specialist va ajută să nu cheltuiți aiurea, pe produse care să nu va folosească și care să nu se potrivească nevoilor pielii dumneavoastră. Folosirea produselor nepotrivite tipului dumneavoastră de ten poate crea probleme inutile, uneori chiar grave. Prin urmare, dacă timpul nu va permite să ajungeți la un cabinet de dermatologie, există în prezent și varianta consultațiilor online, de oriunde ați fi. În plus, foarte utile sunt cremele sau spray-urile anti-țânțari, care la rândul lor trebuie să fie aplicate de mai multe ori pe zi, conform indicațiilor, dar și produse care ajută la calmarea și repararea pielii în cazurile în care pielea a fost afectată de înțepături, arsuri (ex. crème care blochează acțiunea histaminei, precum cele care conțîn substanţa activă maleatul de dimetinden)”, adaugă dr. Amalia Anghel, medic primar dermatologie/venerologie/estetică medicală în cadrul Skinmed, cel mai prestigios centru de dermatologie din estul Europei. Pielea ta merită doar ce e mai bun, iar Skinmed știe ce e mai bun pentru pielea ta! „Suntem mereu inovatori și în pas cu ultimele trenduri în materie de dermato-cosmetice, oferind exclusiv produse de calitate, pe placul / potrivite tuturor clienților, cu game dermato-cosmetice vârf de lance la nivel mondial. Produse highest quality, în varianta celor mai accesibile prețuri. Shop-ul nostru se remarcă prin abordarea dermato-cosmeticelor medicale în manieră profesionistă – selecția riguroasă a gamelor, recomandările medicilor-dermatologi (care pot fi contactați atât în cadrul clinicii, cât și de la distanță, grație platformei de telemedicină), serviciile / procedurile ce pot fi realizate cumulativ in cadrul Skinmed Clinic (la recomandările specialiștilor )”, spune medicul.https://skinmedshop.ro
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Pe măsură ce se apropie cea de-a 100-a aniversare, în 2025, Fendi a decis să lanseze o colecție exclusivă de 7 parfumuri care aduce un omagiu istoriei sale, între know-how și spirit de inovație.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Dezvăluie-ți chimia, astfel Bella Hadid își lansează primul brand de frumusețe care este mult mai mult decât o linie de produse.
În acest sezon, ne concentrăm pe tonuri calde și bogate chiar și pe buzele noastre.