Au purtat pene, paiete, au avut fizicul păpușii Barbie și au emanat sex-appeal. Asta a fost rețeta Victoria's Secret ani de zile. Dar criticată pentru remarcile transfobe și grozofobe făcute de unul dintre foștii săi directori și pentru apariția numelui lui Les Wexner, proprietarul mărcii, în afacerea Jeffrey Epstein, marca și-a revizuit toate echipele de management, iar la în același timp idealul ei de frumusețe.
„Îngerașii” în tanga cu trupul subțire precum Taylor Hill, Bella Hadid, Gigi Hadid, Adriana Lima, Stella Maxwell, Lily Aldridge au părăsit marca, făcând loc femeilor dedicate, cu morfologii diferite și vârste diferite, mai în ton cu vremurile.
Kim Kardashian și-a câștigat o reputație datorită mărcii sale de lenjerie Skims lansată în 2018 – o perioadă în care Victoria’s Secret era în mijlocul controverselor – tocmai le-a recrutat pe Heidi Klum, Tyra Banks, Alessandra Ambrosio și Candice Swanepoel ca să-i promoveze una dintre colecțiile sale de lenjerie intimă numită „fits everybody”. Aceste patru topmodele au marcat podiumurile imperiului push-up în primii ani ai etichetei. Iată-le astăzi, devenind purtători de cuvânt pentru o incluziune care este uluitoare.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Rihanna s-a lăsat fotografiată în așternuturi pentru cea mai nouă colecție de lenjerie intimă Savage x Fenty.
Alessandro Michele și-a găsit o nouă funcție importantă. Designerul italian în vârstă de 51 de ani a fost numit noul director de creație al casei Valentino, după plecarea surprinzătoare a lui Pierpaolo Piccioli.
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week
Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.
Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.