O întâlnire de personalități de excepție, o uniune perfectă între îndrăzneală și eleganță: Kim Cattrall devine noul ambasador al iubirii de sine pentru brandul de machiaj Charlotte Tilbury. Un trio excepțional, care combină încrederea în sine, carisma și frumusețea atemporală.
Legendară pentru rolul ei de neuitat ca Samantha Jones din Sex and the City, Kim Cattrall întruchipează cu brio mesajul acestei noi campanii: o sărbătoare a iubirii de sine și a încrederii în sine. Charlotte Tilbury, șefa acestui brand emblematic, nu a încetat niciodată să se înconjoare cu personalități iconice pentru campaniile sale, precum Twiggy, Joan Collins și Kylie Minogue. Kim Cattrall, cu prezența ei magnetică și aură de independență, se încadrează perfect în această descendență prestigioasă.
Într-o declarație care sună ca un imn pentru libertatea personală, actrița mărturisește: „Această campanie este despre autodescoperirea și celebrarea a ceea ce rezonează profund în noi. Cunoașterea pe noi înșine și înțelegerea modului în care ne exprimăm esența sunt elemente esențiale pentru sănătatea și fericirea noastră viețile noastre solicitante”. Acest mesaj vibrant invită fiecare femeie să se pună în centrul propriei vieți, să se iubească și să se aprecieze cu îndrăzneală.
Pentru a însoți această viziune asupra frumuseții, Charlotte Tilbury prezintă o colecție care întruchipează perfect această idee de autoafirmare: Pillow Talk Soulmates. Paleta de față Pillow Talk Beauty Soulmates, cu pudrele sale, nuanțele de conturare și fardul de obraz roz vibrant, oferă o armonie perfectă pentru a reînvia strălucirea tenului. Rujurile cu efect de dragoste Pillow Talk, disponibile în patru nuanțe — Dream Talk, Naughty Talk, Love Talk și Kiss Talk — se bucură de textura lor de lungă durată (10 ore fără retușuri) și formula care nu se scurge, pentru buze frumos definite toată ziua.
Charlotte Tilbury nu a omis să scoată în evidență magia Pillow Talk, acest roz iconic care a cucerit inimile tuturor femeilor: „Eu numesc Pillow Talk culoarea care îți permite să obții ceea ce îți dorești, pentru că te transformă în cea mai frumoasă, încrezătoare și împlinită versiune a ta. Kim știe ce vrea și înțelege importanța iubirii de sine, care este adevărata campanie care sărbătorește în această campanie Pillow Beauty. O declarație care rezonează puternic, pentru că Kim Cattrall, cu spiritul ei îndrăzneț și încrederea de neclintit, întruchipează perfect tot ceea ce reprezintă brandul: îndrăzneală, feminitate și împuternicire.
În această campanie, frumusețea nu este doar despre aspect, ci despre expresia forței interioare. Kim Cattrall, cu natura sa jucăușă, neînfricată și dezinhibată, ne invită să sărbătorim independența și încrederea în sine, în timp ce explorăm o nouă fațetă a frumuseții: cea care emană din interior.
Louis Vuitton și-a extins faimosul savoir-faire dincolo de atelier și pe tărâmul haute patisserie.
Casa de modă Gucci introduce un nou ambasador de imagine: artistul de origine coreeană Lee Know, membru al boyband-ului de K-pop „Stray Kids”.
Brandul Loewe face un pas important în ceea ce privește sustenabilitatea, dar și inovația, transformând coji de portocale în piese vestimentare.
Christian Horner a fost demis din funcția de director al echipei Red Bull Racing.
Rezultatul unui dialog între moștenire și inovație, această colecție celebrează identitatea în mișcare.
După ce anul trecut grupul Julius Meinl Living a cumpărat fostul Hotel Ambasador din centrul Capitalei, investitorii anunță că acesta se va redeschide în 2027, sub un nou nume și cu o nouă înfățișare.
Vedetele care nu respectă regulile impuse de Ferrari primesc interzis la achiziționarea mașinilor noi. Și asta pentru că firma își protejează cu strictețe imaginea și exclusivitatea.
Pentru prima sa colecție, Michael Rider îmbină moștenirea, emoția și modernitatea cu finețe.
Unicornul românesc UiPath l-a numit pe campionul olimpic la înot David Popovici drept ambasador global.
Glenmorangie a fost desemnat whisky-ul oficial al Formulei 1, în cadrul unui acord istoric pe 10 ani între LVMH și competiția mondială de motorsport.
Paris Hilton a fost cap de afiș la IntenCity Craiova, festival ce s-a desfășurat între 26-29 iunie pe stadionul Ion Oblemenco.
Bentley Motors a dezvăluit o nouă emblemă „Bentley Wings” – primul pas al unei revoluții în design și identitate de brand pentru marca britanică.
Finețe, transparență și lejeritate: Ghost Lash redefinește discret frumusețea ochilor.
Actrița și antreprenoarea Blake Lively revine în prim-plan cu noi produse din gama sa de îngrijire a părului, Blake Brown, la aproape un an de la lansarea acesteia.
10 OBICEIURI CARE ÎȚI POT DISTRUGE PĂRUL ȘI CUM SĂ LE EVIȚI
Kim Cattrall joacă în noua campanie Pillow Talk Soulmates a lui Charlotte Tilbury, care celebrează dragostea de sine și încrederea în sine.
Exfolierea scalpului este un pas cheie în menținerea părului sănătos.
“Ești mai frumoasă decât crezi” - campania GRAL Medical & OncoFort și P.A.D.I.R. a ajuns la ediția a III-a