Campania de se concentrează în jurul ideii de „icoană” - un cuvânt care, deși este suprasolicitat în ultima vreme, reprezintă ceva mai mult decât un „simbol demn de venerație” pentru marca dirijată de Miuccia Prada, reprezentând în schimb „Un set de credințe, un mod de viață”.
Prezentând colecția Pre-Spring 2021 a etichetei, această campanie prezintă un ansamblu A-list, incluzând vedete consacrate și emergente precum Chloë Sevigny, Kim Basinger, Du Juan și Raffey Cassidy, alături de Emma Corrin, Jordan Kristine Seamón și Storm Reid. „Trăsătura lor unificatoare este individualitatea lor absolută”, spune Miu Miu.

Campania a fost realizată de Mert Alas și Marcus Piggott sub privirea atentă a directorului de creație Katie Grand. S-au respectat măsurile de distanțare socială, unele fotografii fiind realizate la Londra, în timp ce altele au fost făcute de la distanță.
Fotografii au surprins vedetele mărcii Miu Miu în nuanțe pastelate și haine împodobite cu cristale, cu accesorii de inspirație vintage și modele îndrăznețe. La fel ca etosul etichetei în sine, imaginile campaniei fuzionează noțiunile de fetiță cu forța feminină - lucru care se simte probabil cel mai puternic la actrița Kim Basinger.

Ea este de departe vedeta campaniei, deoarece la 66 de ani emană mult sex-appeal, fermecând practic obiectivul aparatului de fotografiat.
Actrița laureată cu Oscar poartă un blazer negru și fustă neagră, peste un top decorat cu ștrasuri, iar într-o altă ipostază poartă un blazer structurat cu buline, completat cu pietre prețioase pe manșete.

Casa de modă italiană a decis să-și prezinte colecția pre-spring 2021 prin campanie publicitară, deoarece a absentat de la Săptămâna modei din Paris din cauza pandemiei Covid-19.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.
Producătorul italian Ferrari pregătește lansarea unui token digital exclusiv care va permite celor mai bogați fani ai mărcii să participe la o licitație pentru modelul Ferrari 499P, mașina care a câștigat trei titluri consecutive la Le Mans, relatează Reuters.
Grace Wales Bonner a fost numită director de creație pentru Hermès Menswear, linia vestimentară masculină a casei de modă franceze.
Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.
Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii inițiativei „Warmer Together” lansate de Moncler și este prima campanie de brand în care apar împreună.
Maria Grazia Chiuri a fost anunțată marți, 14 octombrie, drept noul director de creație al casei de modă Fendi.
Colaborarea dintre Moncler și JW Anderson revine cu două jachete unisex din puf, care combină elemente din arhivă, îndrăzneală și expertiză
Au trecut mai bine de două decenii de când Nicole Kidman a colaborat pentru prima dată cu brandul Chanel – cu douăzeci și unul de ani în urmă, actrița a apărut într-o reclamă la parfumul Chanel No.5, un scurtmetraj regizat de Baz Luhrmann care a îmbinat lumea filmului cu cea a modei.