Campania de se concentrează în jurul ideii de „icoană” - un cuvânt care, deși este suprasolicitat în ultima vreme, reprezintă ceva mai mult decât un „simbol demn de venerație” pentru marca dirijată de Miuccia Prada, reprezentând în schimb „Un set de credințe, un mod de viață”.
Prezentând colecția Pre-Spring 2021 a etichetei, această campanie prezintă un ansamblu A-list, incluzând vedete consacrate și emergente precum Chloë Sevigny, Kim Basinger, Du Juan și Raffey Cassidy, alături de Emma Corrin, Jordan Kristine Seamón și Storm Reid. „Trăsătura lor unificatoare este individualitatea lor absolută”, spune Miu Miu.
Campania a fost realizată de Mert Alas și Marcus Piggott sub privirea atentă a directorului de creație Katie Grand. S-au respectat măsurile de distanțare socială, unele fotografii fiind realizate la Londra, în timp ce altele au fost făcute de la distanță.
Fotografii au surprins vedetele mărcii Miu Miu în nuanțe pastelate și haine împodobite cu cristale, cu accesorii de inspirație vintage și modele îndrăznețe. La fel ca etosul etichetei în sine, imaginile campaniei fuzionează noțiunile de fetiță cu forța feminină - lucru care se simte probabil cel mai puternic la actrița Kim Basinger.
Ea este de departe vedeta campaniei, deoarece la 66 de ani emană mult sex-appeal, fermecând practic obiectivul aparatului de fotografiat.
Actrița laureată cu Oscar poartă un blazer negru și fustă neagră, peste un top decorat cu ștrasuri, iar într-o altă ipostază poartă un blazer structurat cu buline, completat cu pietre prețioase pe manșete.
Casa de modă italiană a decis să-și prezinte colecția pre-spring 2021 prin campanie publicitară, deoarece a absentat de la Săptămâna modei din Paris din cauza pandemiei Covid-19.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Victoria's Secret Fashion Show 2024 a avut loc marți seară, 15 octombrie.
Giorgio Armani, fondatorul brandului de modă italian omonim, a declarat că intenţionează să se retragă din activitate în următorii doi sau trei ani, potrivit unui interviu publicat duminică, 13 octombrie, informează Reuters.
După o perioadă de șapte ani, Hedi Slimane părăsește Celine, relatează Vogue Business.
Christian Louboutin și-a prezentat cea mai recentă colecție cu un show de excepție: un performance artistic desfășurat la legendara piscină Molitor din Paris.
Levi’s anunță o nouă campanie care o are în prim-plan pe vedeta internațională Beyoncé.
Poșeta din aur de 18 karate, la prețul de aproximativ 279.000 de dolari, și-a făcut debutul în timpul spectacolului de modă Rabanne din primăvara anului 2025 de la Paris.