Chanel îl întâmpină pe Kendrick Lamar în calitate de ambasador, inaugurând o nouă eră pentru linia sa de ochelari, printr-o campanie surprinsă de Karim Sadli. Un anunț care, departe de a fi nesemnificativ, marchează întâlnirea unui spirit rebel cu atemporalitatea unui fashion icon.
Îmbrăcat într-o haină neagră structurată și ochelari de soare sculpturali Chanel, Kendrick Lamar devine vectorul unui dialog între moștenire și modernitate, între rigoarea couture și libertatea creativă. „Chanel are o istorie atemporală și acesta este ceva care îmi vorbește profund”, spune el. „Din moment ce nu creează haine pentru bărbați, era evident că ar fi prin ochelari”.

Această colaborare nu a venit întâmplător. În 2023, rapperul a participat la Met Gala într-o piesă la comandă, o geacă de piele matlasată, concepută de Virginie Viard. Câteva luni mai târziu, Chanel i-a chemat pe el și pe partenerul său creativ Dave Free pentru a proiecta decorul pentru spectacolul Haute Couture din ianuarie 2024. Rezultatul: un monumental medalion Chanel iluminat a ocupat centrul scenei, sporit de un scurtmetraj poetic intitulat The Button.

Departe de a fi o simplă asociere de nume, acest parteneriat întruchipează o viziune comună: aceea a măiestriei ca formă de exprimare, a preciziei ca limbaj universal. „Am petrecut o săptămână la Paris cu echipele lor, aprofundând în istoria Casei, vizitând atelierele, înțelegând trecerea de la idee la obiect”, spune Kendrick Lamar. „Văzând aceste mâini pricepute aducându-i la viață o viziune este ceva care îmi vorbește.”
La 37 de ani, Kendrick Lamar se alătură unui grup select de bărbați care și-au împrumutat aura lui Chanel – Timothée Chalamet, Pharrell Williams, G-Dragon – în timp ce ies în evidență.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.
Producătorul italian Ferrari pregătește lansarea unui token digital exclusiv care va permite celor mai bogați fani ai mărcii să participe la o licitație pentru modelul Ferrari 499P, mașina care a câștigat trei titluri consecutive la Le Mans, relatează Reuters.
Grace Wales Bonner a fost numită director de creație pentru Hermès Menswear, linia vestimentară masculină a casei de modă franceze.
Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.
Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii inițiativei „Warmer Together” lansate de Moncler și este prima campanie de brand în care apar împreună.
Maria Grazia Chiuri a fost anunțată marți, 14 octombrie, drept noul director de creație al casei de modă Fendi.
Colaborarea dintre Moncler și JW Anderson revine cu două jachete unisex din puf, care combină elemente din arhivă, îndrăzneală și expertiză
Au trecut mai bine de două decenii de când Nicole Kidman a colaborat pentru prima dată cu brandul Chanel – cu douăzeci și unul de ani în urmă, actrița a apărut într-o reclamă la parfumul Chanel No.5, un scurtmetraj regizat de Baz Luhrmann care a îmbinat lumea filmului cu cea a modei.