O femeie goală să pozeze pentru a vinde o geantă de mână: fotografia pe care brandurile nu mai îndrăznesc să o facă. Sau aproape. „Îndrăzneala” vine de la Jacquemus, care a publicat pe 23 august primele imagini ale campaniei sale „La Montagne” prezentând colecția iarnă 2022. Împărtășită de designerul francez pe contul său de Instagram, imaginea o prezintă pe Kendall Jenner care a revenit pe podium în iunie pentru designerul francez. Izolată în California, ea nu mai apăruse pe scena modei de la începutul pandemiei.
Unii au lăudat spiritul incendiar al ipostazei surprinse de fotograful din New York, Drew Vickers, asigurându-se că designerul francez întoarce din nou moda cu capul în jos prin abordarea sa către estetica minimalistă, sufocantă și solară. Alții au fost supărați când au văzut că femeia-obiect era încă ancorată în publicitate.
Cu mișcările #MeToo și pro-incluzivitate afișate peste tot în ultimul timp, campaniile în care femeile sunt dezbrăcate pentru a vinde o cremă, o mașină sau pantofi tind să rămână totuși rare. Să adăugăm că nu mai vând. Nici măcar la bărbați. Așa a arătat un studiu publicat în septembrie 2020 realizat de cercetători italieni în psihologie socială.
Ei au stabilit chiar că reclamele sexiste exasperează potențialii cumpărători, trezind multe emoții negative, cum ar fi supărarea, tristețea, furia sau chiar disprețul. De fapt, imaginea lui Kendall Jenner publicată de Jacquemus nu îi face pe oameni fericiți.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Mădălina Ghenea a luat parte la ELLE Style Awards 2025 și a pășit la eveniment într-o ținută glamour, care i-a impresionat pe cei prezenți.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Suntem încântați de această colaborare în ediție limitată care combină tehnologia montană cu eleganța modernă — și reinventează articolele esențiale pentru iarnă.
A doua colaborare dintre Jacquemus și Moon Boot dezvăluie trei modele exclusive în care zăpada devine scenă, iar siluetele, personaje într-un vis la mare altitudine.
După doar câteva luni și o singură colecție, directorul de creație Dario Vitale părăsește Versace, lăsând casa de modă în fața unui viitor în redefinire.
Chanel îl anunță oficial pe A$AP Rocky ca ambasador, pecetluind alianța dintre îndrăzneala muzicianului și viziunea contemporană a lui Matthieu Blazy.
Creatorul de modă irlandez Paul Costelloe, designerul personal al prințesei Diana și o prezență obișnuită a Săptămânii Modei de la Londra timp de patru decenii, a murit la vârsta de 80 de ani, a anunțat familia acestui într-un comunicat dat sâmbătă publicității, potrivit Reuters.