Nimic nu este mai estival ca părul lui Kendall Jenner, care se află într-o vacanță Hailey Bieber și câțiva prieteni. Modelul a ales o coafură Woodstock din anii 90. E de fapt o versiune nouă a tendinței de împletitură pe Instagram, care a fost atât de populară în vara trecută.
Dua Lipa și Alexa Chung sunt fanii tendinței de ceva timp - ambiele vedete au experimentat coafura cu mini împletituri ușor de întreținut în timpul blocării. Dar Kendall Jenner a adăugat o notă plină de farmec din anii '70 look-ului prin întinderea simplă a mai multor fire împletite în partea din față a părului. Kendall demonstrează că aceste codițe sunt din nou simbolul verii.
Stilistul George Northwood este, de asemenea, un fan al aspectului.
Aspectul este ușor de realizat acasă: stilistul George Northwood a dezvăluit pentru VOGUE că aceste împletituri sunt o „modalitate cu adevărat simplă, dar eficientă de a crea impresia că ești mai sofisticată decât pari.” Realizate astfel, ele sunt de asemenea, o modalitate excelentă de a adăuga textură părului.
Am fost deja convinși acum câteva săptămâni că împletiturile pentru bebeluși sau mici împletituri care încadrează fața au devenit cea mai dorită opțiune din 2021 pentru a face o coafură rapidă și ușoară acasă.
Împletiturile au provocat, iată, senzație pe Instagram după ce le-au luat celebrități precum Ester Exposito, Alexa Chung, Dua Lipa, María Pombo și Bella Hadid.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Pe măsură ce se apropie cea de-a 100-a aniversare, în 2025, Fendi a decis să lanseze o colecție exclusivă de 7 parfumuri care aduce un omagiu istoriei sale, între know-how și spirit de inovație.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Dezvăluie-ți chimia, astfel Bella Hadid își lansează primul brand de frumusețe care este mult mai mult decât o linie de produse.
În acest sezon, ne concentrăm pe tonuri calde și bogate chiar și pe buzele noastre.