Kurkova este una dintre cele mai de succes supermodele din toate timpurile - a apărut de nenumărate ori pe coperta Vogue, a defilat ca îngeraș Victoria's Secret și a apărut în campanii de la Louis Vuitton la H&M. Dar există o parte a corpului ei cu care nu s-a simțit niciodată complet confortabilă.
Karolina Kurkova a realizat un pictorial nud, în care vedeta a fost burtica de gravidă. Apoi a postat câteva imagini pe Instagram. Acesta a fost modul uluitor prin care și-a anunțat admiratorii că așteaptă cu nerăbdare cel de-al treilea copil al ei.
„Vom fi 5”, a scris Karolina în dreptul imaginii.
Vedeta în vârstă de 36 de ani este căsătorită cu antreprenorul american Archie Drury din 2009. Au deja doi fii, Tobin Jack (11 ani) și Noah Lee (5 ani), împreună. A treia sarcină a fost o surpriză pentru cuplu, așa cum scrie Karolina într-un eseu scris personal pentru revista „Glamour”. „Cred că lucrurile se întâmplă atunci când se presupune că trebuie”.
Pentru model, a treia sarcină o face să se simtă diferit. Nu vrea să-și mai ascundă corpul în schimbare. „Timp de douăzeci și unu de ani am făcut modeling, mi-am pus întreaga viață în fotografii”, scrie ea. „Dar nu am vrut niciodată să fac fotografii de maternitate pentru că nu m-am simțit niciodată frumoasă când mi-am arătat burtica de gravidă. Este trist când mă gândesc la asta.”, mărturisește ea.
Motivul reticenței ei în acel moment a fost buricul ei. „M-am născut cu trei luni mai devreme și m-am operat în copilărie pentru a repara o hernie ombilicală și peretele interior al abdomenului care nu era închis”, spune supermodelul.
Această „mică imperfecțiune”, așa cum o descrie ea, nu i-a permis să se afișeze în lumea modei. Între timp, însă, a avut loc o schimbare. „Acum suntem într-un moment diferit în industria modei, unde totul înseamnă să ne acceptăm așa cum suntem”, explică modelul.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
CINE ESTE VALENTIN PETRIȘOR ALIAS ”DINTE” MARTORUL CHEIE ÎN PROCESUL DE DIVORȚ DINTRE ANAMARIA PRODAN ȘI LAURENȚIU REGHECAMPF
Cea mai recentă apariție demonstrează încă o dată că Zendaya merită din plin titlul de fashion icon.
Kanye West și Bianca Censori se îndreaptă probabil către divorț... TMZ a aflat că cei doi traversează o perioadă dificilă în căsnicia lor de aproape 2 ani.