Cactusul, una dintre mai multe alternative vegane și durabile la pielea de animale, se află în centrul acestei colecții care va fi lansată exclusiv pe Karl.com și Zalando.
Alternativele la pielea animală și sintetică sunt deja numeroase și în creștere, iar industria modei pare dornică să le integreze progresiv în viitoarele colecții. După fibrele de ciuperci, folosite de Hermès și Stella McCartney, urmează pielea de cactus. Nu este prima dată când acest material vegetal este folosit în modă, dar apare în această săptămână ca unul dintre cele două materiale de top din prima colecție semnată Karl Lagerfeld x Amber Valletta.
Eticheta s-a alăturat uneia dintre muzele sale de lungă durată, Amber Valletta, cunoscută pentru angajamentul său față de sustenabilitate. Rezultatul este o colecție de accesorii eco-responsabile pentru primăvara anului 2021, proiectate din materiale etice durabile și produse într-un mod care limitează impactul asupra mediului. Cu această primă colaborare, brandul Karl Lagerfeld își continuă angajamentul de a crea modă mai durabilă, anunțat în 2019 când a aderat la Pactul pentru modă.
Cu o duzină de accesorii, colecția evidențiază geanta K / Kushion, oferită în două materiale ecologice: piele de cactus Desserto, disponibilă în versiuni plisate sau fără sudură și bumbac reciclat certificat GRS (Global Recycle Standard); ambele fiind colorate cu pigmenți organici. Alte piese includ o mască de protecție, suport pentru card și geantă.
Disponibilă acum în magazinul online al mărcii și pe Zalando, colecția va fi oferită de vineri în toate magazinele Karl Lagerfeld din întreaga lume, la prețuri cuprinse între 49 și 395 de euro. O parte din profiturile obținute din vânzarea genții K / Kushion ecologice vor fi donate organizației non-profit The Ocean Cleanup.
Acesta este doar începutul întâlnirii creative dintre Karl Lagerfeld și Amber Valletta. O a doua colecție durabilă, de această dată va include și haine, este deja planificată pentru primăvara anului 2022.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.
Producătorul italian Ferrari pregătește lansarea unui token digital exclusiv care va permite celor mai bogați fani ai mărcii să participe la o licitație pentru modelul Ferrari 499P, mașina care a câștigat trei titluri consecutive la Le Mans, relatează Reuters.
Grace Wales Bonner a fost numită director de creație pentru Hermès Menswear, linia vestimentară masculină a casei de modă franceze.
Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.
Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii inițiativei „Warmer Together” lansate de Moncler și este prima campanie de brand în care apar împreună.
Maria Grazia Chiuri a fost anunțată marți, 14 octombrie, drept noul director de creație al casei de modă Fendi.
Colaborarea dintre Moncler și JW Anderson revine cu două jachete unisex din puf, care combină elemente din arhivă, îndrăzneală și expertiză
Au trecut mai bine de două decenii de când Nicole Kidman a colaborat pentru prima dată cu brandul Chanel – cu douăzeci și unul de ani în urmă, actrița a apărut într-o reclamă la parfumul Chanel No.5, un scurtmetraj regizat de Baz Luhrmann care a îmbinat lumea filmului cu cea a modei.