Cactusul, una dintre mai multe alternative vegane și durabile la pielea de animale, se află în centrul acestei colecții care va fi lansată exclusiv pe Karl.com și Zalando.
Alternativele la pielea animală și sintetică sunt deja numeroase și în creștere, iar industria modei pare dornică să le integreze progresiv în viitoarele colecții. După fibrele de ciuperci, folosite de Hermès și Stella McCartney, urmează pielea de cactus. Nu este prima dată când acest material vegetal este folosit în modă, dar apare în această săptămână ca unul dintre cele două materiale de top din prima colecție semnată Karl Lagerfeld x Amber Valletta.
Eticheta s-a alăturat uneia dintre muzele sale de lungă durată, Amber Valletta, cunoscută pentru angajamentul său față de sustenabilitate. Rezultatul este o colecție de accesorii eco-responsabile pentru primăvara anului 2021, proiectate din materiale etice durabile și produse într-un mod care limitează impactul asupra mediului. Cu această primă colaborare, brandul Karl Lagerfeld își continuă angajamentul de a crea modă mai durabilă, anunțat în 2019 când a aderat la Pactul pentru modă.
Cu o duzină de accesorii, colecția evidențiază geanta K / Kushion, oferită în două materiale ecologice: piele de cactus Desserto, disponibilă în versiuni plisate sau fără sudură și bumbac reciclat certificat GRS (Global Recycle Standard); ambele fiind colorate cu pigmenți organici. Alte piese includ o mască de protecție, suport pentru card și geantă.
Disponibilă acum în magazinul online al mărcii și pe Zalando, colecția va fi oferită de vineri în toate magazinele Karl Lagerfeld din întreaga lume, la prețuri cuprinse între 49 și 395 de euro. O parte din profiturile obținute din vânzarea genții K / Kushion ecologice vor fi donate organizației non-profit The Ocean Cleanup.
Acesta este doar începutul întâlnirii creative dintre Karl Lagerfeld și Amber Valletta. O a doua colecție durabilă, de această dată va include și haine, este deja planificată pentru primăvara anului 2022.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Alessandro Michele și-a găsit o nouă funcție importantă. Designerul italian în vârstă de 51 de ani a fost numit noul director de creație al casei Valentino, după plecarea surprinzătoare a lui Pierpaolo Piccioli.
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week
Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.
Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.
Bucharest Fashion Week 2024: Primul eveniment internațional de fashion din Romania