După sosirea lui Lionel Messi care a adus PSG într-o nouă dimensiune, clubul parizian își revizuiește atracția. Pentru ieșirile oficiale ale jucătorilor săi în afara terenului, tricoul sport va face loc unei ținute Dior complete: o haină de cașmir pentru zi, un sacou și pantaloni, o cămașă albă și curele personalizate din piele neagră.
La începutul anilor 2000, acordurile de modă cu fotbaliști au depășit sfera ținutelor de meci, până atunci se limitau, în esență, la alianțe cu producătorii de echipamente sportive (Nike, Puma, Adidas etc.). Mai vizibili pe rețelele de socializare, jucătorii au devenit influenceri. Pentru aceasta, clubul parizian a demonstrat că știe să o facă.
Îngrijorat de vestiarul fotbaliștilor săi din afara terenului, clubul s-a apropiat anterior de Berluti, apoi de marca germană Hugo Boss, în 2014, care la rândul său a creat costumele oficiale ale echipei. Au intrat în joc și branduri precum Levi's, Replay sau Bape, la fel ca și etichetele creative de modă precum Koché și Iro. Toți au participat la crearea unui cod vestimentar neoficial care demonstrează că fotbaliștii au o grijă deosebită pentru aspectul lor.
Dar clubul vrea să meargă mai departe: stilul trebuie să fie în concordanță cu rădăcinile PSG. Mai exact cu Paris. Clubul nu și-a reînnoit contractul cu brandul german, preferând un brand de lux parizian. „Paris Saint-Germain își continuă progresul de pionierat în lumea modei și a stilului de viață; împărtășește cu casa Dior aceeași pasiune pentru Paris, care contribuie amândoi, prin creativitatea lor, la strălucirea în întreaga lume”, subliniază PSG într-un comunicat de presă.
Casa de haute couture Dior se asociază pentru prima dată în isoria sa cu un club sportiv.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.
MARIZA transmite un mesaj video publicului din România
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week
Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.
Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.
Bucharest Fashion Week 2024: Primul eveniment internațional de fashion din Romania
Designerul plănuiește să se concentreze pe marca sa 1017 Alyx 9SM.