Colecția include pantofi sculpturali, care combină estetica feroce și fabuloasă a lui Mugler cu eleganța feminină și măiestria lui Jimmy Choo.
Când două mărci precum producătorul de pantofi Jimmy Choo și marca Mugler – ambele sinonime cu moda cu o valoare ridicată – se asociază pentru o colaborare, te aștepți la o explozie de glamour. Dar ce rol joacă glamour-ul în 2022?
După doi ani petrecuți în principal acasă în timpul pandemiei de coronavirus, multe femei au renunțat la rochiile de petrecere și tocurile înalte pentru haine confortabile și pantofi comozi.
Designerii Sandra Choi, directorul de creație al Jimmy Choo, și Casey Cadwallader, directorul de creație al Mugler, spun că ideea din spatele colecției lor de încălțăminte a fost redea bucuria pe care creațiile lor o vor aduce femeilor capabile în sfârșit să sărbătorească și să iasă în oraș.
Choi și Cadwallader au reușit să bată palma după ce s-au întâlnit la New York în decembrie 2020 și au avut nenumărate conversații, majoritatea virtuale, pentru a dezvolta gama, care prezintă ceea ce Choi numește „trofee”: pantofi sculpturali și izbitori, care combină estetica feroce și fabuloasă a lui Mugler cu eleganța feminină și măiestria lui Jimmy Choo.
Regretatul Thierry Mugler, care a murit în ianuarie la vârsta de 73 de ani, a fost adevăratul showman al modei. Spectacolele sale pe podium erau spectacole de teatru care celebrau trupurile femeilor cu siluete alungite și umerii ascuțiți.
Cadwallader, care conduce marca din 2018, a adaptat estetica lui Mugler la vremurile actuale, făcând-o relevantă pentru femeile cărora nu le este frică să arate sexy și să expună mai multă piele, dar care pot face asta îmbrăcată într-o jachetă croită perfect și o pereche de colanți care se potrivesc ca o mănușă.
Acea moștenire reimaginată a lui Mugler a atras-o pe Choi. Botine elastice, tocuri de 10 cm împodobite cu cristale, pantofi galbeni neon, inserții din plasă și bile strălucitoare sunt câteva dintre elementele pantofilor, despre care Cadwallader spune că emană „un anumit sentiment de glamour și încredere împuternicită”, la fel ca și hainele mărcii sale.
În decembrie 2023, Justin Bieber lansa SKYLRK, un label care, pentru multă vreme, a rămas sub umbra misterului, starul nedezvăluind ce urma să ofere fanilor prin această inițiativă.
După ce a divorțat de Irinel Columbeanu, în 2011, Monica Gabor a obținut custodia Irinucăi, apoi amândouă s-au stabilit în Statele Unite ale Americii.
Louis Vuitton și-a extins faimosul savoir-faire dincolo de atelier și pe tărâmul haute patisserie.
Casa de modă Gucci introduce un nou ambasador de imagine: artistul de origine coreeană Lee Know, membru al boyband-ului de K-pop „Stray Kids”.
Brandul Loewe face un pas important în ceea ce privește sustenabilitatea, dar și inovația, transformând coji de portocale în piese vestimentare.
Christian Horner a fost demis din funcția de director al echipei Red Bull Racing.
Rezultatul unui dialog între moștenire și inovație, această colecție celebrează identitatea în mișcare.
După ce anul trecut grupul Julius Meinl Living a cumpărat fostul Hotel Ambasador din centrul Capitalei, investitorii anunță că acesta se va redeschide în 2027, sub un nou nume și cu o nouă înfățișare.
Vedetele care nu respectă regulile impuse de Ferrari primesc interzis la achiziționarea mașinilor noi. Și asta pentru că firma își protejează cu strictețe imaginea și exclusivitatea.
Pentru prima sa colecție, Michael Rider îmbină moștenirea, emoția și modernitatea cu finețe.
Unicornul românesc UiPath l-a numit pe campionul olimpic la înot David Popovici drept ambasador global.
Glenmorangie a fost desemnat whisky-ul oficial al Formulei 1, în cadrul unui acord istoric pe 10 ani între LVMH și competiția mondială de motorsport.
Brandul Loewe face un pas important în ceea ce privește sustenabilitatea, dar și inovația, transformând coji de portocale în piese vestimentare.
Rezultatul unui dialog între moștenire și inovație, această colecție celebrează identitatea în mișcare.
Pentru prima sa colecție, Michael Rider îmbină moștenirea, emoția și modernitatea cu finețe.
Lauren Sánchez și Jeff Bezos au avut parte de o nuntă de vis în Italia, unde au fost prezente 200 de persoane. Aceasta a avut parte și de petrecerea burlăcițelor, unde a ales să poarte inclusiv o ținută creată de un designer român.
Sharon Stone își reînvie aura iconică în noua campanie Mugler, reinterpretând 24 de ținute din arhivă cu putere și senzualitate.
Colaborarea Balenciaga | PUMA reinventează îmbrăcămintea sport la intersecția dintre lux și tehnologie.