Este colaborarea la care nu ne așteptam și a cărei ciocnire de culturi dă un rezultat extrem de șic. Conversația creativă dintre casele lui Jimmy Choo și Jean Paul Gaultier evidențiază moșteniri paralele și valori împărtășite — printre dragostea pentru măiestrie, prețuirea amestecului cultural, dar și o anumită ideologie a rebeliunii pline de farmec.
Jimmy Choo / Jean Paul Gaultier reușește să fuzioneze identitățile a două branduri iconice cu ADN puternic - unul emblematic al Londrei, celălalt imaginea parizianului prin excelență, explorând dihotomia dintre aceste două puncte geografice și filozofice.
Capsula este concepută sub forma a șase perechi exclusive, îmbinând codurile elementare care fac ca Jean Paul Gaultier să aibă un succes atât de mare cu modelele emblematice ale lui Jimmy Choo. Trompe-l'oeil, eleganță, Couture, know-how: limbajele unice ale celor două Case găsesc un vocabular dublu, care celebrează de fiecare dată femeile.
Jimmy Choo/Jean Paul Gaultier WEDGE este cu siguranță cea mai surprinzătoare pereche - dar și cea mai evidentă din capsulă - cu tocul său cu pană din plexiglas unde se află, pe un picior, un Turn Eiffel gravat cu laser, iar pe celălalt Big Ben.
De asemenea, notabilă este cizma cu pielea a doua, OVER THE KNEE BOOT, inspirată din colecția „Les Tatouages” de primăvară/vară 1994 a designerului francez. Aici, tatuajul devine un imprimeu fin creionat cu un duo de tonuri neutre, special conceput pentru colaborarea Jimmy Choo / Jean Paul Gaultier.
PUMP este îmbunătățit cu decorațiuni Swarovski pe o plasă fină transparentă. Este imposibil să nu remarci modelul CORSET SLING BACK, o pereche de bretele corsetate care face referire la siluetele scandaloase ale vremii — cele de a purta lenjerie intimă ca îmbrăcăminte exterioară, unde corseteria devine un simbol modern al eliberării sexuale moderne.
Celelalte perechi cristalizează alte specificități ale Caselor: BLING reprezintă fuziunea acestor două adevărate icoane - cu bijuteriile heavy metal caracteristice lui Gaultier, evocatoare pentru scena punk londoneză, și catârul Bing inseparabil de Jimmy Choo - în timp ce CUFF OVER THE KNEE BOOT afișează un imprimeu jucăuș de denim trompe-l'oeil.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
CINE ESTE VALENTIN PETRIȘOR ALIAS ”DINTE” MARTORUL CHEIE ÎN PROCESUL DE DIVORȚ DINTRE ANAMARIA PRODAN ȘI LAURENȚIU REGHECAMPF
Arabia Saudită a inaugurat duminică Sindalah, o staţiune balneară de lux de la Marea Roşie. Este prima destinație care a fost deschisă pentru public în cadrul mega-proiectului Neom, în ciuda îndoielilor cu privire la viabilitatea acestuia.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Brandul american clasic de lux nu a lansat niciodată o colecție de bijuterii pentru bărbați.
Designerul Alessandro Michele își dezvăluie prima campanie pentru Valentino în calitate de director de creație al brandului. Denumită „Avant Les Débuts”, campania prezintă colecția pentru sezonul primăvară/vară 2025 a labelului italian.
Mercedes-Benz Bucharest Fashion Week 2024, un eveniment de o importanță capitală pentru moda românească, marchează începutul unei noi ere, sub coordonarea fondatorilor, Roxana Voloșeniuc și Mario Antico.
Cea mai recentă apariție demonstrează încă o dată că Zendaya merită din plin titlul de fashion icon.
Iconicul print Damier a fost inventat de Georges Vuitton în 1988 și apoi a fost reintrodus de către Damier Ebène un secol mai târziu în colecțiile casei de modă franceze.
Victoria's Secret Fashion Show 2024 a avut loc marți seară, 15 octombrie.
Victoria's Secret Fashion Show 2024 a avut loc marți seară, 15 octombrie.
Giorgio Armani, fondatorul brandului de modă italian omonim, a declarat că intenţionează să se retragă din activitate în următorii doi sau trei ani, potrivit unui interviu publicat duminică, 13 octombrie, informează Reuters.
După o perioadă de șapte ani, Hedi Slimane părăsește Celine, relatează Vogue Business.
Christian Louboutin și-a prezentat cea mai recentă colecție cu un show de excepție: un performance artistic desfășurat la legendara piscină Molitor din Paris.
Levi’s anunță o nouă campanie care o are în prim-plan pe vedeta internațională Beyoncé.
Poșeta din aur de 18 karate, la prețul de aproximativ 279.000 de dolari, și-a făcut debutul în timpul spectacolului de modă Rabanne din primăvara anului 2025 de la Paris.