Jimmy Choo dezvăluie noul parfum festiv „I Want Choo”

Jimmy Choo, îndrăgitul brand de modă și casă de parfumuri, introduce o nouă componentă îndrăzneață în colecția sa cu cel mai recent parfum al său, „I Want Choo Le Parfum”.

Parfumul se alătură gamei de parfumuri Jimmy Choo, care include „I Want Oud”, „JC L’Eau”, „Iris Crush” și „Rose Passion”.

Acest parfum este vibrant și intens, cu note florale și lemnoase care sunt menite să inspire încredere și alură. „I Want Choo Le Parfum” se deschide cu o explozie de note de vârf vibrante care includ pere, gardenie aurie și mure, oferind o introducere înălțătoare și proaspătă purtătoarei sale. 

Pe măsură ce parfumul se dezvoltă, acesta devine cremos, în timp ce notele calde precum inima de iasomie, patchouli și ambrette creează un sentiment de profunzime și senzualitate. 

Notele de bază ale parfumului sunt bogate și solide – vă puteți aștepta ca ingrediente precum ambră de mușchi, lemn de santal și acord de pralină să rămână pe corp și să lase în urmă o impresie de durată.

Acest parfum este potrivit indiferent dacă doriți să îl purtați ziua sau noaptea, trecând fără efort de la birou la o seară în oraș, lăsând o urmă de încredere și farmec oriunde ați merge.

„I Want Choo Le Parfum” de la Jimmy Choo costă 136 de dolari și este acum disponibil pe site-ul web al mărcii și în magazinele partenere.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Miguel Castro Freitas îl înlocuiește pe Casey Cadwallader la Mugler

Casă de modă Mugler l-a numit pe designerul Miguel Castro Freitas director de creație, urmându-i astfel lui Casey Cadwallader.

Zoë Kravitz este vedeta noii campanii a casei de bijuterii Jessica McCormack

Zoë Kravitz este starul celei mai noi campanii a casei de bijuterie Jessica McCormack, denumită „Rush Hour”.

Începe a doua ediție a Mercedes-Benz Bucharest Fashion Week – evenimentul de anvergură internațională din România

Începe a doua ediție a Mercedes-Benz Bucharest Fashion Week – evenimentul de anvergură internațională din România

Richard Mille și Ferrari lansează un ceas de 1,5 milioane de dolari

Cea mai recentă colaborare a lui Richard Mille cu Ferrari este un ceas tourbillon cu o mișcare cronograf fantastic de complicată în fracțiune de secundă.

Foștii designeri Proenza Schouler preiau conducerea Loewe

Jack McCollough și Lazaro Hernandez de la Proenza Schouler vor prelua conducerea creativă a casei Loewe, deținută de LVMH.

Cincoro Tequila și AC Milan prezintă o sticlă în ediție limitată

Cincoro Tequila și AC Milan au prezentat o sticlă ultra-exclusivă în ediție limitată pentru a marca cea de-a 125-a aniversare a clubului de fotbal, într-o colaborare de referință care îmbină băuturile spirtoase de lux și moștenirea sportivă.

Brandul Jacquemus sărbătorește 15 ani cu o colecție-capsulă

Brandul francez Jacquemus aniversează 15 ani de existență cu o colecție specială.

Ce operații estetice are Antonia

Antonia a vorbit despre îmbunătățirile pe care și le-a făcut la nivelul corpului.

Donatella Versace dezvăluie un nou proiect după plecarea de la Versace

Donatella Versace a anunțat în urmă cu o săptămână că se retrage din rolul de director de creație al brandului ce îi poartă numele de familie.

Cristi Borcea a bifat mai multe operații estetice decât soția lui. Câte intervenții are în plus afaceristul

Cristi Borcea și soția sa, Valentina Pelinel, acordă o mare atenție sănătății și felului în care arată, lucru ce a fost confirmat inclusiv de model.

A murit soțul celebrei creatoare de modă Carolina Herrera!

Reinaldo Herrera, personalitate influentă în lumea modei și a înaltei societăți internaționale, s-a stins din viață la vârsta de 91 de ani, marți, la reședința sa din Manhattan.

Lamborghini lansează un cărucior pentru copii

Lamborghini schimbă vitezele cu roți de pregătire pentru juniori prin parteneriatul cu marca britanică Silver Cross pentru a crea căruciorul Reef AL Arancio. Vorbim de un model în ediție limitată conceput pentru părinții care doresc ca micuții lor să călătorească cu stil.

K-Beauty și C-Beauty: care sunt diferențele dintre cele două tendințe de frumusețe?

Industria cosmetică din Asia a devenit un reper global datorită tendințelor inovatoare, ingredientelor tradiționale și tehnologiilor de ultimă oră.

hourglass_full 3 month ago format_list_bulleted BEAUTY&HEALTH
Jimmy Choo dezvăluie noul parfum festiv „I Want Choo”

Jimmy Choo, îndrăgitul brand de modă și casă de parfumuri, introduce o nouă componentă îndrăzneață în colecția sa cu cel mai recent parfum al său, „I Want Choo Le Parfum”.

hourglass_full 4 month ago format_list_bulleted BEAUTY&HEALTH
Ariana Grande, vedeta noii campanii de sărbători a Swarovski

Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.

hourglass_full 5 month ago format_list_bulleted BEAUTY&HEALTH
Bottega Veneta lansează o colecție de parfumuri de lux, inspirate de Veneția

Bottega Veneta a lansat o colecție de cinci parfumuri inspirate de Veneția, orașul de origine al brandului. Aceasta este prima lansare de parfum a labelului italian sub direcția lui Matthieu Blazy, director de creație al casei de modă italiene.

hourglass_full 5 month ago format_list_bulleted BEAUTY&HEALTH
Fendi lansează o colecție de parfumuri de lux inspirată de membrii familiei sale

Pe măsură ce se apropie cea de-a 100-a aniversare, în 2025, Fendi a decis să lanseze o colecție exclusivă de 7 parfumuri care aduce un omagiu istoriei sale, între know-how și spirit de inovație.

hourglass_full 9 month ago format_list_bulleted BEAUTY&HEALTH
Beyoncé își dezvăluie rutina de îngrijire a părului

Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.

hourglass_full 11 month ago format_list_bulleted PEOPLE