Accesoriile sunt folosite ca pânze pentru a înfățișa scene iconice din seria manga originală, în timp ce o pereche de cizme Sailor Moon, în ediție limitată, realizate la comandă, împodobite cu cristale Swarovski, este, de asemenea, oferită.
Colecția capsulă este coordonată de directorul creativ al Jimmy Choo Sandra Choi și Naoko Takeuchi, creatorul Sailor Moon.
„Pretty Guardian Sailor Moon este un fenomen global unic – care rezonează în mai multe culturi și limbi, vorbește cu diferite generații și ne adună pe toți ca comunitate. Acesta este ceea ce m-a atras către acest proiect, să sărbătoresc 30 de ani de „Pretty Guardian Sailor Moon” prin această colaborare”, a spus Choi.
„Această colaborare subliniază valorile noastre împărtășite, nu doar privind împuternicirea femeilor, ci și capacitatea modei de a inspira incluziunea și individualitatea prin personalitate și încredere în sine. Noțiunea de transformare prin modă este centrală pentru Takeuchi, iar hainele joacă un rol vital în identitatea supereroinelor ei, în special pantofii lor, cel mai puternic transformator în care poți păși”, a explicat Choi.
Capsula oferă o gamă de încălțăminte și accesorii tematice în jurul personajelor cheie din serie, inclusiv Sailor Mercury, Sailor Mars, Sailor Jupiter, Sailor Venus, pisica mentor Luna și Pretty Guardian Sailor Moon însăși.
De exemplu, personajul Lunei este reflectat într-un trio de stiluri negre marcate cu o felină
motiv: omologul negru al ghetei Sailor Moon din tricot tehnic cu toc, un mocassin cu platformă și un pantof cu platformă cu curele la gleznă din piele lucioasă neagră cromatică în mai multe nuanțe.
O selecție de genți și accesorii din piele este folosită ca pânze pentru a descrie scene din seria manga originală. O geantă Varenne Quad XS are o ilustrație alb-negru care surprinde scena sărutului dintre Sailor Moon și enigmaticul Tuxedo Kamen, în timp ce o scenă cu toți cele cinci Sailor este redată în nuanțe prismatice.
Într-un alt omagiu adus Lunei este un clutch în formă de chip de felină din rășină și o versiune specială încrustată cu cristale, limitată la 25 de bucăți la nivel global.
Colecția va fi disponibilă în magazinele pop-up din Tokyo din 15 februarie, din Londra și din Beijing din 14 februarie, precum și magazinele Jimmy Choo din întreaga lume și online.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Victoria's Secret Fashion Show 2024 a avut loc marți seară, 15 octombrie.
Giorgio Armani, fondatorul brandului de modă italian omonim, a declarat că intenţionează să se retragă din activitate în următorii doi sau trei ani, potrivit unui interviu publicat duminică, 13 octombrie, informează Reuters.
După o perioadă de șapte ani, Hedi Slimane părăsește Celine, relatează Vogue Business.
Christian Louboutin și-a prezentat cea mai recentă colecție cu un show de excepție: un performance artistic desfășurat la legendara piscină Molitor din Paris.
Levi’s anunță o nouă campanie care o are în prim-plan pe vedeta internațională Beyoncé.
Poșeta din aur de 18 karate, la prețul de aproximativ 279.000 de dolari, și-a făcut debutul în timpul spectacolului de modă Rabanne din primăvara anului 2025 de la Paris.