Designerul american Jeremy Scott și-a părăsit postul de director de creație al Moschino. Acesta fusese numit în această poziție prestigioasă în 2013, unde i-a succedat fostului director de creație Rossella Jardini.
„Mă bucur că am avut ocazia să lucrez cu forța creativă care este Jeremy Scott”, a declarat Massimo Ferretti, președintele executiv al companiei-mamă a Moschino, Aeffe, pentru WWD. „Aș dori să-i mulțumesc pentru zece ani de angajament față de casa lui Franco Moschino și pentru că a dat naștere unei viziuni distincte și pline de bucurie, care va face pentru totdeauna parte din istoria lui Moschino”.
Jeremy Scott a spus că este „foarte mândru de moștenirea pe care am lăsat-o în urmă” și și-a descris experiența ca fiind „o sărbătoare minunată a creativității și imaginației”.
Sub conducerea vizionară a designerului, rădăcinile ironice ale modei lui Moschino au continuat, deși a dus eticheta la noi culmi făcând din Moschino un brand printre vedete.
De-a lungul deceniului său de existență, Jeremy Scott a atras multe celebrități către brand, printre care Katy Perry, Bebe Rexha, Gigi Hadid, Lil Nas X, Taylor Swift și Sabrina Carpenter, pentru a numi câteva. Cel mai recent, Angela Bassett a participat la Premiile Academiei din 2023 purtând o rochie mov marca Moschino.
Ultimul show al lui Jeremy Scott la cârma Moschino a avut loc în ultima Săptămână a Modei de la Milano pentru sezonul toamnă-iarnă 2023. La fel ca toate colecțiile anterioare, prezentarea a fost jucăușă, dar plină de bun gust. A fost o interpretare distractivă a pop punk-ului cu părul înțepător, costumele din tweed, siluetele topite și jambierele din plasă.
Nu s-a făcut încă nicio declarație cu privire la cine va prelua rolul de director de creație.
Viviana Sposub și-a luat, recent, fanii prin surprindere, atunci când a apărut în rochie de mireasă.
Gala Met este un eveniment atrăgător. Toată lumea de acolo vrea să fie remarcată; se îmbracă să fie remarcabil. Dar nu Usher.
Noul program „Icoane” al Airbnb include experiențe singulare care au rădăcini în cultura pop.
Andrei Șelaru, alias Selly, se poate mândri cu o experiență profesională variată. A debutat în online în 2012, în calitate de vlogger, treptat diversificându-și activitatea atât în televiziune, cât și în afaceri.
Selly, pe numele său real Andrei Șelaru, a făcut o nouă investiție.
Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Rihanna s-a lăsat fotografiată în așternuturi pentru cea mai nouă colecție de lenjerie intimă Savage x Fenty.
Alessandro Michele și-a găsit o nouă funcție importantă. Designerul italian în vârstă de 51 de ani a fost numit noul director de creație al casei Valentino, după plecarea surprinzătoare a lui Pierpaolo Piccioli.
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week
Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.
Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.