La jumătatea lunii noiembrie, Jennifer Lopez anunța o lansare la care a lucrat în ultimii ani. Acum, a venit timpul ca artista să scoată la iveală produsele ce vor putea fi achiziționate în curând. Gama „JLo Beauty” va fi lansată pe 1 ianuarie 2021 și este formată din opt produse ce promit să hidrateze pielea și să îi ofere strălucire.
„E o zi mare. În sfârșit dezvăluim produsele gamei JLo Beauty. Am lucrat la acest proiect ani de zile. Cel mai des sunt întrebată ce fac pentru a-mi menține pielea sănătoasă. Iată, răspunsul este aici. Îmi dezvălui toate secretele, toate lucrurile pe care le-am învățat de-a lungul anilor", a spus Jennifer Lopez.
La baza tuturor acestor tratamente se află un ingredient cheie: uleiul de măsline, un secret de frumusețe deținut de mama și mătușa ei. În timpul prezentării sale, pe Instagram live, Jennifer Lopez a explicat că a proiectat o linie simplă de îngrijire a pielii, care este pentru toată lumea.
Serul That Glow și crema That Blockbuster vor fi primele disponibile la comandă, începând cu 8 decembrie 2020. Masca That Limitless Glow, protecția solară That Big Screen SPF 30, produsul de curățare That Hit Single, crema de ochi That Fresh Take și cele patru nuanțe ale That Star Filter vor fi disponibile de la 1 ianuarie 2021.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Dezvăluie-ți chimia, astfel Bella Hadid își lansează primul brand de frumusețe care este mult mai mult decât o linie de produse.
În acest sezon, ne concentrăm pe tonuri calde și bogate chiar și pe buzele noastre.
Reteaua GRAL Medical&Oncofort deschide in Bucuresti un centru de terapii complementare: Recharge Wellness Center
Inspirat de nouă capodopere din departamentul de sculptură, precum și de luminile și culorile muzeului, Lancôme a conceput o ediție limitată de produse de îngrijire a pielii și de machiaj semnate Lancôme x Louvre.
Toate femeile se confruntă cu celulita însă la unele femei este mai vizibilă, iar la altele se vede mult destul de puțin. Dacă faci parte din prima categorie, Carmen Brumă are câteva soluții care va estompa efectul cojii de portocale.
Prada Beauty a lansat, în sfârșit, mult așteptatele game de îngrijire a pielii și de machiaj. Atingând echilibrul potrivit între creativitate și purtare, tot ceea ce face parte din gama Prada Beauty promite să fie deosebit de atractiv, cu o mulțime de formule elegante și texturi rafinate pentru a satisface cel mai exigent client.