În mijlocul unui turneu promoțional pentru sezonul 2 din „Wednesday”, Jenna Ortega nu se limitează doar la promovarea unui serial: ea întruchipează, revendică și reinventează o estetică, o atitudine, aproape o filozofie - cea a fetei goth. Și în urma ei, perioada de glorie a genului goth modern pare să renaască din cenușă, la fel de intens.
Încă de la primele fotografii de pe covorul roșu, un lucru e clar: Jenna Ortega nu joacă cartea nostalgiei. Nu imită stilul gotic al anilor '90 și nici nu se închide într-o caricatură. Se reinventează. Stilul ei gotic este minimalist, arhitectural, precis. Fără supraîncărcare, fără zgomot vizual. Negru, da, dar nu numai atât, cu un joc de texturi multiple: dantelă victoriană, corsete, piele netedă, tul fluid. Fiecare ținută pare să provină dintr-o poveste crudă undeva între baroc și post-punk, dar spusă în era digitală, prin prisma unei lumi hiperconectate.

Această renaștere nu este doar estetică. Jenna Ortega întruchipează o formă blândă, aproape elegantă, de rezistență. Într-o lume a divertismentului saturată de pozitivism lucios și stereotipuri plastifiate, ea oferă o alternativă: cea a unei feminități interioare, intense, uneori tăcute, dar întotdeauna aprigă. Departe de zâmbetele automate, ea vorbește cu o sinceritate mușcătoare, o privire directă și acel calm ascuțit care emoționează la fel de mult pe cât fascinează. Prezența ei în mass-media nu este ostentativă - este magnetică.
Ar fi greșit să credem că acesta este pur și simplu un rol extins în afara ecranului. Sigur, Wednesday i-a oferit Jennei Ortega un piedestal, dar ea este cea care a pus icoana acolo. Nu mai joacă rolul fetei gotice: îi redesenează contururile. Le reamintește unei noi generații că negritatea nu este sinonimă cu negativitatea, ci cu intensitatea, complexitatea și independența. A fi goth nu înseamnă să fugi de lume: înseamnă să refuzi să te diluezi în ea.

În interviurile sale, în tăcerile sale elocvente, în gesturile sale sobre, Jenna Ortega întruchipează o femeie gotică a secolului XXI: sensibilă, politică, estetică. Și dacă fata gotică era odată marginală, astăzi, datorită ei, se află în centrul unei renașteri culturale. Nu o tendință, ci un răspuns. O afirmare liniștită că frumusețea se poate naște din umbră și că individualitatea nu își cere niciodată scuze pentru că este profundă.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.
Producătorul italian Ferrari pregătește lansarea unui token digital exclusiv care va permite celor mai bogați fani ai mărcii să participe la o licitație pentru modelul Ferrari 499P, mașina care a câștigat trei titluri consecutive la Le Mans, relatează Reuters.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Louis Vuitton a prezentat Fantasmagory, cel mai recent parfum din colecția Les Extraits, care marchează o evoluție semnificativă în universul parfumurilor de lux.
Jean Paul Gaultier vine astăzi cu o creație ce depășește granițele convenționalului, un elixir incandescent care transformă orice femeie într-o zeiță modernă: Gaultier Divine Elixir.
Kering a lansat o nouă colecție de parfumuri pentru brandul italian de modă Bottega Veneta, numită Mezzanotte.
Céline Dion este starul campaniei pentru sărbători a brandului de cosmetice Charlotte Tilbury.
Balenciaga se pregătește de noi începuturi – pe 4 octombrie, designerul Pierpaolo Piccioli își va dezvălui colecția de debut în calitate de director de creație al casei de modă franceze.