Cel mai recent proiect se numește Eon – și e o aplicație iPhone special programată, care produce o suită de muzică dinamică, în continuă evoluție. „Este ca un album infinit”, spune el. „De fiecare dată când pornești muzica, aplicația va genera ceva special și original special pentru tine.”
Albumul este construit din șapte ore de material muzical pe care prolificul muzician l-a compus, interpretat și înregistrat în studioul său. De fiecare dată când pornești aplicația, aceasta reorganizează acordurile, ritmurile și melodiile în feluri noi, folosind un set complex de elemente pentru a se asigura că muzica urcă în intensitate, apoi scade și desigur, că ea surprinde ascultătorul.
"Eon va exista după moartea mea. Puteți să conectați aplicația la un panou solar și ea va continua să se audă pentru totdeauna, după viața noastră. Asta este ceva nou." Jarre, în vârstă de 70 de ani, este conștient că nu este primul care s-a afundat în muzică „generativă”. Aplicația Bloom a lui Brian Eno, care a fost construită în jurul unui concept similar, are acum 11 ani. Aplicația Eon se diferențiază, spune el, pentru că este că este concepută ca un album, cu piese distincte și o varietate bogată de sunete și ritmuri. „Nu este ca alte aplicații care generează muzică liniară, ambientală”, spune el.
În această etapă a carierei sale, cu peste 80 de milioane de albume vândute Jarre este obsedat de tehnologie și deosebit de intrigat de evoluția inteligenței artificiale așa că lucrează în prezent cu Sony pentru a compune un album asistat de AI, folosind software-ul Flow Machines. "În 10 sau 15 ani, roboții vor fi capabili de nostalgie și vor putea plânge. Cred că este destul de mișto, destul de interesant. Va însemna o nouă abordare a procesului creativ în totalitatea sa."
Muzicianul respinge poveștile înfricoșătoare despre AI care duc la un „viitor de tip Terminator”, observând: „Tehnologia este neutră”.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
CINE ESTE VALENTIN PETRIȘOR ALIAS ”DINTE” MARTORUL CHEIE ÎN PROCESUL DE DIVORȚ DINTRE ANAMARIA PRODAN ȘI LAURENȚIU REGHECAMPF
Cea mai recentă apariție demonstrează încă o dată că Zendaya merită din plin titlul de fashion icon.
Kanye West și Bianca Censori se îndreaptă probabil către divorț... TMZ a aflat că cei doi traversează o perioadă dificilă în căsnicia lor de aproape 2 ani.