După luni de zile de dus-întors și certuri generale, Jay-Z și Bacardi au ajuns la o rezoluție cu privire la marca rapperului D'ussé Cognac - compania de băuturi va cumpăra un pachet majoritar de acțiuni în valoare de aproximativ 750 de milioane de dolari.
În 2012, Jay-Z a colaborat cu Bacardi pentru a lansa D'ussé, iar marca a devenit un fenomen cultural în anii de atunci, precum și un coniac respectat pe propriile merite. Există doar două savori disponibile, VSOP și XO, ambele imediat recunoscute în sticlele lor blazonate cu Crucea Lorenei. Dar la începutul acestui an, Carter a decis că vrea să iasă din companie și că Bacardi era obligat legal să facă acest lucru. Problema principală a fost în jurul banilor, așa cum se întâmplă atât de des, Carter susținând într-un proces că Bacardi îl slăbește — i-au oferit 500 de milioane de dolari, iar el credea că numărul ar trebui să fie mai aproape de 1,5 miliarde de dolari.
Conform termenilor acestui nou acord, Jay-Z va continua să facă parte din brand și să fie aproape de un miliard de dolari mai bogat decât este deja.
Se pare că mențiunile D'ussé ar putea continua să-și facă loc în melodiile Jay-Z, deoarece, deși Bacardi controlează acum mai mult de trei sferturi din brand, el va „păstra o participație semnificativă”, potrivit unui comunicat de presă. Asta înseamnă, de asemenea, că s-ar putea să vedem câteva sticle mai extrem de high-end ieșind pe piață sau ieșind la licitație, cum ar fi lansarea în 2021 a unui vintage din 1969 pentru sărbătorirea a 50 de ani de naștere (s-a vândut cu peste 50.000 de dolari prin Sotheby’s ).
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Mădălina Ghenea a luat parte la ELLE Style Awards 2025 și a pășit la eveniment într-o ținută glamour, care i-a impresionat pe cei prezenți.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Cotația acțiunilor Hermès a crescut după anunțul făcut de companie, în care se dezvăluia că Grace Wales Bonner va prelua rolul de director de creație al liniei vestimentare masculine.
Kering și L’Oréal au încheiat un parteneriat strategic pe termen lung în domeniul frumuseții și al wellnessului de lux.
Comisia Europeană a anunțat pe 14 octombrie 2025 că a amendat trei dintre cele mai importante case de modă — Gucci, Chloé și Loewe — cu un total combinat de 157 milioane de euro pentru practici anticoncurențiale de fixare a prețurilor.
Piața de resale a produselor de lux se află de ceva vreme într-o creștere continuă, iar un studiu arată că ar putea ajunge la cifre între 320 și 360 de miliarde de dolari până în anul 2030. Studiul în cauză a fost realizat de Boston Consulting Group în parteneriat cu platforma de luxury resale Vestiaire Collective.
Ceea ce nu ar trebui să fie o surpriză pentru nimeni, având în vedere recentele știri despre scăderea pieței whisky-ului și întreruperea producției de către distilerii, noile date de la Departamentul Trezoreriei SUA arată că producția americană de whisky este la cel mai scăzut nivel din 2019.