După luni de zile de dus-întors și certuri generale, Jay-Z și Bacardi au ajuns la o rezoluție cu privire la marca rapperului D'ussé Cognac - compania de băuturi va cumpăra un pachet majoritar de acțiuni în valoare de aproximativ 750 de milioane de dolari.
În 2012, Jay-Z a colaborat cu Bacardi pentru a lansa D'ussé, iar marca a devenit un fenomen cultural în anii de atunci, precum și un coniac respectat pe propriile merite. Există doar două savori disponibile, VSOP și XO, ambele imediat recunoscute în sticlele lor blazonate cu Crucea Lorenei. Dar la începutul acestui an, Carter a decis că vrea să iasă din companie și că Bacardi era obligat legal să facă acest lucru. Problema principală a fost în jurul banilor, așa cum se întâmplă atât de des, Carter susținând într-un proces că Bacardi îl slăbește — i-au oferit 500 de milioane de dolari, iar el credea că numărul ar trebui să fie mai aproape de 1,5 miliarde de dolari.
Conform termenilor acestui nou acord, Jay-Z va continua să facă parte din brand și să fie aproape de un miliard de dolari mai bogat decât este deja.
Se pare că mențiunile D'ussé ar putea continua să-și facă loc în melodiile Jay-Z, deoarece, deși Bacardi controlează acum mai mult de trei sferturi din brand, el va „păstra o participație semnificativă”, potrivit unui comunicat de presă. Asta înseamnă, de asemenea, că s-ar putea să vedem câteva sticle mai extrem de high-end ieșind pe piață sau ieșind la licitație, cum ar fi lansarea în 2021 a unui vintage din 1969 pentru sărbătorirea a 50 de ani de naștere (s-a vândut cu peste 50.000 de dolari prin Sotheby’s ).
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Acțiunile casei franceze de design de lux Hermes au crescut la un nivel record la 9 februarie 2024, după ce marca, fondată în 1837, și-a depășit rivalii la sfârșitul anului 2023.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.