Deși eliberați de constrângeri, japonezii păreau, în mare parte, să se fi obișnuit să trăiască cu fețele ascunse, pierzând simțul „zâmbetului” în societate. Astfel, mulți se grăbesc să ia lecții de limbaj corporal pentru a se readapta la lume și a reînvăța această expresie facială. Învață să zâmbești din nou. Iată promisiunea acestor școli japoneze.
Japonezii pot merge la lecții de grup sau private, numite și „cursuri de zâmbet”. Așezați la o masă, obiectivul principal al participanților este să își poată îndepărta masca în mod natural, înainte de a exersa mai multe întinderi ale mușchilor faciali. Pe 5 iunie, agenția Reuters a pătruns într-una dintre clasele lui Keiko Kawano, unde mai mult de o duzină de elevi de la școala de artă din Tokyo învățau să zâmbească. Dotați cu oglinzi mici, îi vedem gata să-și dezvelească dinții strâmbându-se în fața ochiului unui antrenor Kawano.
Acesta din urmă este profesor de zâmbet la „Egaoiku” (care înseamnă educația zâmbetului în japoneză). Metoda sa, denumită „Tehnica de zâmbet în stil Hollywood” și marcată comercială, implică practicarea mai multor semne faciale precum „ochi în semilună” și gestul „obraji rotunzi”, într-un efort de a-i face cei opt dinți să pară superiori. Datorită software-ului de detectare facială, ea poate observa apoi cele mai reușite zâmbete ale studenților săi.
Dincolo de „a ști să trăiești în societate”, a învăța să zâmbești din nou ar face posibil și să fii mai fericit. „O față zâmbitoare este sinonimă cu fericirea, avansează antrenorul pentru Reuters. Făcând mișcări musculare intenționate, trimite semnale către creier și în cele din urmă generează sentimente pozitive, chiar dacă nu te simți fericit.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Arabia Saudită a inaugurat duminică Sindalah, o staţiune balneară de lux de la Marea Roşie. Este prima destinație care a fost deschisă pentru public în cadrul mega-proiectului Neom, în ciuda îndoielilor cu privire la viabilitatea acestuia.
Brandul american clasic de lux nu a lansat niciodată o colecție de bijuterii pentru bărbați.
Iconicul print Damier a fost inventat de Georges Vuitton în 1988 și apoi a fost reintrodus de către Damier Ebène un secol mai târziu în colecțiile casei de modă franceze.
Designul poate fi delicios, liniștind simțurile și sufletul simultan.
Această ediție limitată, imaginată împreună cu celebrul Chef Jean Imbert, oferă un sortiment rafinat de cafele, delicatese și accesorii, inspirate din lumea călătoriilor.