Deși eliberați de constrângeri, japonezii păreau, în mare parte, să se fi obișnuit să trăiască cu fețele ascunse, pierzând simțul „zâmbetului” în societate. Astfel, mulți se grăbesc să ia lecții de limbaj corporal pentru a se readapta la lume și a reînvăța această expresie facială. Învață să zâmbești din nou. Iată promisiunea acestor școli japoneze.
Japonezii pot merge la lecții de grup sau private, numite și „cursuri de zâmbet”. Așezați la o masă, obiectivul principal al participanților este să își poată îndepărta masca în mod natural, înainte de a exersa mai multe întinderi ale mușchilor faciali. Pe 5 iunie, agenția Reuters a pătruns într-una dintre clasele lui Keiko Kawano, unde mai mult de o duzină de elevi de la școala de artă din Tokyo învățau să zâmbească. Dotați cu oglinzi mici, îi vedem gata să-și dezvelească dinții strâmbându-se în fața ochiului unui antrenor Kawano.
Acesta din urmă este profesor de zâmbet la „Egaoiku” (care înseamnă educația zâmbetului în japoneză). Metoda sa, denumită „Tehnica de zâmbet în stil Hollywood” și marcată comercială, implică practicarea mai multor semne faciale precum „ochi în semilună” și gestul „obraji rotunzi”, într-un efort de a-i face cei opt dinți să pară superiori. Datorită software-ului de detectare facială, ea poate observa apoi cele mai reușite zâmbete ale studenților săi.
Dincolo de „a ști să trăiești în societate”, a învăța să zâmbești din nou ar face posibil și să fii mai fericit. „O față zâmbitoare este sinonimă cu fericirea, avansează antrenorul pentru Reuters. Făcând mișcări musculare intenționate, trimite semnale către creier și în cele din urmă generează sentimente pozitive, chiar dacă nu te simți fericit.
Andrei Șelaru, alias Selly, se poate mândri cu o experiență profesională variată. A debutat în online în 2012, în calitate de vlogger, treptat diversificându-și activitatea atât în televiziune, cât și în afaceri.
Selly, pe numele său real Andrei Șelaru, a făcut o nouă investiție.
Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
O incursiune în lumea Amintirilor din copilărie
O firmă de turism spațial l-a angajat pe bucătarul Rasmus Munk, al cărui restaurant Alchemist are două stele Michelin, pentru a crea o masă tematică specială pentru zborul său cu balonul spațial.
Lumea autovehiculelor de lux și a colaborărilor cu whisky-uri de ultimă generație tocmai a devenit puțin mai mare – și mult mai scumpă – odată cu introducerea noului Macallan Horizon.
Pentru al 22-lea an consecutiv, compania de marketing Distinctive Assets, cu sediul în Los Angeles, le-a oferit celebrităților cadouri generoase, constând în produse unice și experiențe de călătorie de lux.
Ce artiști ajung la Summer Well în 2024?
Fendi arată întotdeauna fabulos și va fi mereu, dar la recenta prezentare de modă Fendi pentru bărbați toamna/iarna 2024, am descoperit că marca de lux sună și grozav.