Dispozitivul compatibil cu Bluetooth va oferi un sunet premium și va prezenta unul dintre cele mai interesante modele pe care le-am văzut în ultimul timp.
Noul difuzor Ixoost nu este primul inspirat din lumea automobilelor. Compania cu tendințe artistice colaborează cu mărci precum Lamborghini, Pirelli și Formula 1 de ani de zile. Totuși, aceasta este prima dată când compania își unește forțele cu o marcă germană.
Boxa arată exact ca partea frontală a mașinii sport orientată spre performanță a sub-brandului. Aceasta are un șasiu construit din fibră de carbon și are o grilă frontală distinctă, la fel ca automobilul sport, dar nu sunt singurele referințe vizuale la producătorul auto și mașina sa. Difuzorul are, de asemenea, orificii de aerisire pe capotă, țevi de eșapament, un difuzor spate și o insignă la fel ca cea care se găsește pe motorul tuturor vehiculelor AMG.
În interiorul difuzorului se află o pereche de reflexe de bas și subwoofere de 15 centimetri, precum și patru tweetere de doi centimetri. Aceste elemente se combină pentru a oferi o experiență audio hi-fi autentică la 360 de grade. Difuzorul, care măsoară 66 de centimetri lungime și 76 de centimetri lățime și are o greutate de 15 kilograme.
Momentan nu a fost anunțat niciun preț pentru boxa Ixoost și AMG, însă având în vedere măiestria cu care a fost realizat acest dispozitiv, ne așteptăm că va fi unul considerabil. Totuși, unul dintre modelele Lamborghini ale companiei costă până la urmă 21.000 de dolari.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Arabia Saudită a inaugurat duminică Sindalah, o staţiune balneară de lux de la Marea Roşie. Este prima destinație care a fost deschisă pentru public în cadrul mega-proiectului Neom, în ciuda îndoielilor cu privire la viabilitatea acestuia.
Brandul american clasic de lux nu a lansat niciodată o colecție de bijuterii pentru bărbați.
Iconicul print Damier a fost inventat de Georges Vuitton în 1988 și apoi a fost reintrodus de către Damier Ebène un secol mai târziu în colecțiile casei de modă franceze.
Designul poate fi delicios, liniștind simțurile și sufletul simultan.
Această ediție limitată, imaginată împreună cu celebrul Chef Jean Imbert, oferă un sortiment rafinat de cafele, delicatese și accesorii, inspirate din lumea călătoriilor.