Designul pentru aceste pavilioane de vaccinare a fost creat de echipa arhitectulului Stefano Boeri, cel căruia i-a fost încredințată misiunea de a crea un logo și o identitate vizuală pentru campania de vaccinare. Simbolul floral sugerează regenerarea, a explicat arhitectul.
În total vor fi amplasate 1.500 de astfel de pavilioane circulare în piețele centrale din orașe, simbolul vieții sociale pentru italieni. Vor avea un interior de lemn și un acoperământ reciclabil din material textil, impermeabil, care va avea imprimat pe partea exterioară simbolul unei primule, o floare timpurie de primăvară. Boeri a explicat că această arhitectură a fost concepută ca un „simbol al seninătății și regenerării”.
Pavilionul va avea o structură centrală și va găzdui inclusiv zone de servicii (toalete, vestiare, facilități de stocare) pentru cadrele medicale care vor lucra aici la vaccinarea populației. Aceste pavilioane vor putea fi apoi dezasamblate și refolosite oriunde. În plus, structura își va autogenera energia, prin intermediul unor panouri solare amplasate pe acoperiș, care va furniza suficientă electricitate pentru funcționarea întregului pavilion.
„Vaccinarea va fi un act de responsabilitate civică, de dragoste față de ceilalți și de redescoperire a vieții. Dacă acest virus ne-a închis în spitale și în case, vaccinul ne va aduce înapoi în contact cu viața și cu natura care ne înconjoară”, a explicat Stefano Boeri care este mesajul transmis prin această grafică special concepută.
Stefano Boeri este unul dintre cei mai renumiți arhitecți din Italia, vestit pentru conceptul lui de „pădure verticală” (Il Bosco Verticale) - fațade de clădiri acoperite cu verdeață și copaci. El a lucrat pro bono pentru proiectul campaniei de vaccinare.
Italia a înregistrat peste 65.800 de decese din cauza coronavirsului, fiind țara europeană care a plătit cel mai greu tribut în pandemie.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Pe măsură ce se apropie cea de-a 100-a aniversare, în 2025, Fendi a decis să lanseze o colecție exclusivă de 7 parfumuri care aduce un omagiu istoriei sale, între know-how și spirit de inovație.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Dezvăluie-ți chimia, astfel Bella Hadid își lansează primul brand de frumusețe care este mult mai mult decât o linie de produse.
În acest sezon, ne concentrăm pe tonuri calde și bogate chiar și pe buzele noastre.