Într-o perioadă în care războiul din Ucraina este în mintea tuturor, prezentările de modă dedicate prêt-à-porter-ului toamnă-iarnă 2022-2023 pare afectat de evenimente. Un sentiment menționat de Olivier Rousteing pe contul său de Instagram cu câteva ore înainte de show-ul de miercuri seară: „Prin prezentarea colecției noastre, suntem foarte conștienți că în lume se întâmplă astăzi lucruri mai importante. E greu să te concentrezi pe spectacole și pe haine, căci ascultăm cu inima grea ultimele știri. Gândurile și rugăciunile noastre sunt cu ucrainenii.”

Tocmai prin infuzarea unei poezii care lipsea crunt la vremea respectivă a vorbit directorul artistic. Și exprimându-l prin dans: un spectacol desfășurat în mijlocul coloanelor industriale ale Carreau du Temple, la Paris, care a evocat lupta și liniștea pentru a se încheia cu un sărut de foc, schimbat între doi soldați.

Finalul a fost însoțit de un citat din Micul Prinț lui Antoine de Saint-Exupéry: „Este mult mai greu să te judeci pe tine însuți decât să-i judeci pe alții”.

Această nouă colecție, alcătuită din 101 look-uri, este un amestec de două estetici: trupul acoperit de îmbrăcămintea „de protecție”. Pielea este astfel expusă prin mini-rochii, colanți din piele, crop top-uri, tocuri subțiri, decolteuri adânci, transparente sau crestături. Peste acestea sunt așezate armuri gen corset, cu detalii metalice, curele, sacouri și paltoane XXL. De asemenea, vedem cămăși supradimensionate, pantaloni largi, dantelă și umeri marcați.

Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.
Producătorul italian Ferrari pregătește lansarea unui token digital exclusiv care va permite celor mai bogați fani ai mărcii să participe la o licitație pentru modelul Ferrari 499P, mașina care a câștigat trei titluri consecutive la Le Mans, relatează Reuters.
Grace Wales Bonner a fost numită director de creație pentru Hermès Menswear, linia vestimentară masculină a casei de modă franceze.
Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.
Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii inițiativei „Warmer Together” lansate de Moncler și este prima campanie de brand în care apar împreună.
Maria Grazia Chiuri a fost anunțată marți, 14 octombrie, drept noul director de creație al casei de modă Fendi.
Colaborarea dintre Moncler și JW Anderson revine cu două jachete unisex din puf, care combină elemente din arhivă, îndrăzneală și expertiză
Au trecut mai bine de două decenii de când Nicole Kidman a colaborat pentru prima dată cu brandul Chanel – cu douăzeci și unul de ani în urmă, actrița a apărut într-o reclamă la parfumul Chanel No.5, un scurtmetraj regizat de Baz Luhrmann care a îmbinat lumea filmului cu cea a modei.