Insula caraibiană Montserrat s-a redeschis pentru turiști, dar doar pentru cei care câștigă aproximativ 6.000 de dolari pe lună. În plus, aceștia nu pot să stea doar o săptămână, ci cel puțin două luni, o strategie diferită de alte insule din zonă, care impun o perioadă maximă de ședere, nu minimă. Oficialii speră că astfel vor avea încasări de la turiștii bogați, dar vor ține COVID la distanță. Până acum, 21 de turiști din șapte familii au acceptat aceste condiții, relatează The New York Times.
Micul teritoriu britanic, care găzduiește mai puțin de 5.000 de oameni, a avut o abordare nouă pentru a-și menține aportul turistic liniștitor de elită în timpul pandemiei. Când s-a redeschis pentru turiștii internaționali care lucrează de la distanță la începutul acestui an, fiind închisă din martie 2020, restricțiile de intrare erau riguroase: trebuia să aveți un venit anual minim de 70.000 de dolari pentru a fi luat în considerare.
Dintre numeroasele experimente făcute în insulele din Caraibe pentru a atrage lucrătorii la distanță în pandemie, Montserrat se remarcă prin faptul că a schimbat termenul standard al vizei, dintr-o perioadă maximă de ședere permisă, într-o viză cu perioadă minimă pe care turiștii trebuie să o petreacă pe insulă. Practic, notează sursa citată, a îngreunat accesul turiștilor pe insulă.
Dar există vești bune pentru cei cu dare de mână: insula se va redeschide pentru vizitatorii vaccinați din 1 octombrie. Nu este necesar un salariu minim, dar va trebui să stați în carantină timp de cinci zile și să faceți un test PCR în ziua a 4-a.
Montserrat este o insulă care aparține de protectoratul britanic. Insula în formă de perlă face parte din Antilele Mici, o grupare de insule din Caraibe, și este cunoscută drept “insula de smarald din Caraibe”. Această denumire se datorează naturii superbe a insulei și culorii apei care o înconjoară. Plymouth a fost capitala Montserratului până în anul 1997 când o erupție vulcanică a distrus orașul. Activitățile guvernamentale au fost mutate de atunci în Brades, un oraș din nordul insulei.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Arabia Saudită a inaugurat duminică Sindalah, o staţiune balneară de lux de la Marea Roşie. Este prima destinație care a fost deschisă pentru public în cadrul mega-proiectului Neom, în ciuda îndoielilor cu privire la viabilitatea acestuia.
Brandul american clasic de lux nu a lansat niciodată o colecție de bijuterii pentru bărbați.
Iconicul print Damier a fost inventat de Georges Vuitton în 1988 și apoi a fost reintrodus de către Damier Ebène un secol mai târziu în colecțiile casei de modă franceze.
Designul poate fi delicios, liniștind simțurile și sufletul simultan.
Această ediție limitată, imaginată împreună cu celebrul Chef Jean Imbert, oferă un sortiment rafinat de cafele, delicatese și accesorii, inspirate din lumea călătoriilor.