Iată noile protocoale de îngrijire a pielii de pus în aplicare primăvara pentru a spori strălucirea pielii.
„În primul rând, să ne uităm în interior. În medicina chineză, primăvara este anotimpul ficatului. Ficatul, împreună cu întregul sistem digestiv, este un organ care are un impact cheie asupra aspectului pielii. De aici și importanța detoxifierii pentru a energiza organismul și, la rândul său, a detoxifia și revitaliza pielea.
Cum se face ? O cură de anghinare sau ridichi neagră care ajută la regenerarea și stimularea ficatului, care are ca rezultat un ten ultra luminos.
„Selectarea unui exfoliant în funcție de tipul tău de piele este dificilă. Iată cum:
- Pentru ten gras, mixt sau deshidratat: loțiunile glicolice bazate adesea pe AHA - Acizii din fructe BHA acționează ca exfolianți pentru a dizolva treptat celulele moarte. Pentru a evita prea multă sensibilizare, recomand să-l folosiți o dată la două zile, timp de două săptămâni, apoi lăsați pielea să se odihnească în următoarele două săptămâni.
- Pentru pielea sensibilă sau reactivă: îndreptați-vă spre exfolierea enzimatică, care are același efect ca și exfoliantul glicolic, dar într-o versiune mai blândă.
- Pentru piele uscată, devitalizată: optează pentru un exfoliant clasic, un scrub delicat care poate fi folosit de două-trei ori pe săptămână. Stimularea oferită de microgranele este ideală pentru stimularea glandelor sebacee care activează hidratarea naturală a pielii prin intermediul filmului hidrolipidic, precum și stimularea circulației sanguine și limfatice pentru o suprafață 100% tonifiată.
„Cum? Prin concentrarea pe ingrediente active precum squalanul, vitamina B5 și retinoizii, care sunt antioxidanți puternici, perfecți pentru refacerea suprafeței și resetarea contoarelor pielii.”
„Contrar credinței populare, primăvara este adesea perioada în care pielea suferă cele mai multe daune din cauza razelor solare, deoarece este adesea prost protejată și prost pregătită.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Pe măsură ce se apropie cea de-a 100-a aniversare, în 2025, Fendi a decis să lanseze o colecție exclusivă de 7 parfumuri care aduce un omagiu istoriei sale, între know-how și spirit de inovație.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Dezvăluie-ți chimia, astfel Bella Hadid își lansează primul brand de frumusețe care este mult mai mult decât o linie de produse.
În acest sezon, ne concentrăm pe tonuri calde și bogate chiar și pe buzele noastre.