Glandele sebacee ale pielii produc o peliculă de grăsime ușor acidă, care se menține pe pielea noastră și acționează ca o barieră protectoare. Această peliculă păstrează în interior hidratarea, iar în exterior respinge bacteriile. La temperaturi mai joase de opt grade, glandele sebacee produc mai puțină grăsime, protecția împotriva deshidratării scade, iar rezultatul este o piele uscată.
Acum trebuie să vă asigurați dumneavoastră protecția necesară, aplicând creme suficient de grase. Foarte bune în cazul temperaturilor scăzute sunt produsele pentru îngrijirea pielii cu uleiuri vegetale, cum ar fi cel de argan, dar și cele cu acid linoleic sau unt de shea. Acestea au un conținut ridicat de grăsimi și oferă o protecție optimă atunci când temperaturile scad sub zero grade.
În rutina de îngrijire a feței, trebuie să acordați o atenție deosebită zonei ochilor. Zona din jurul ochilor necesită o îngrijire specială, deoarece aici pielea este foarte subțire. Aplicați produse speciale, bogate în substanțe în active, cu vitamina C și ulei de jojoba, însă nu produse cu textură de gel sau pe bază de apă.
Buzele fragile, crăpate și aspre sunt un efect secundar al iernii. Există însă creme de buze speciale pentru lunile reci. Acestea ar trebui să conțină dexpantenol și gălbenele, deoarece acestea grăbesc vindecarea rănilor. Mierea sau uleiul de măsline sunt remedii tradiționale consacrate împotriva uscăciunii.
Mâinile sunt printre primele care arată iarna semnele unei pieli uscate. Mai ales în perioada de tranziție, în care nu purtați încă mănuși, mâinile sunt expuse afară aerului uscat. Pentru a vă proteja pielea într-un mod adecvat, folosiți dimineața și seara creme de mâini hidratante.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Pe măsură ce se apropie cea de-a 100-a aniversare, în 2025, Fendi a decis să lanseze o colecție exclusivă de 7 parfumuri care aduce un omagiu istoriei sale, între know-how și spirit de inovație.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Dezvăluie-ți chimia, astfel Bella Hadid își lansează primul brand de frumusețe care este mult mai mult decât o linie de produse.
În acest sezon, ne concentrăm pe tonuri calde și bogate chiar și pe buzele noastre.