Secretul noii sale formule? O notă puternică și foarte carnală de tuberoză, „care aduce o latură senzuală mult mai marcantă”, potrivit parfumierului. J'Adore Infinissime este o adevărată odă a naturii. În primul rând, pentru că este cea mai florală versiune a lui J'Adore, spune François Demachy despre prețiosul nectar.
Dacă îi putem recunoaște pe cei care au ajutat la succesul parfumului original (trandafir, iasomie și ylang), ar trebui să știm că doar câteva picături proaspete de tuberoză vor face diferența. „Plăcerea voluptoasă”, denumirea noului J'Adore, spune multe despre efectul resimțit. Apoi, pentru că această tuberoză, care a dispărut încă din anii 1950, a fost reintrodusă special de companie, care își continuă angajamentele în favoarea mediului. De mai bine de zece ani, Dior dezvoltă parteneriate peste tot în lume pentru a obține cele mai bune materii prime, respectând în același timp planeta și oamenii. În acest caz, tuberoza din noul J'Adore este cultivată fără substanțe chimice la Domaine de Manon și Clos de Callian, în sudul Franței.
„Provocarea este de a aduce ceva care nu este de prisos. Florile sunt cu adevărat semnătura parfumurilor Dior, așa că a trebuit să ne jucăm cu asta. De aici și alegerea mea de a încorpora tuberoza pentru a face J'Adore și mai sexy, respectând în același timp rețeta originală. Tuberoza este pasiune, o floare narcotică al cărei miros este greu de evitat, chiar și puțin captivant. Am vrut să-i intensific latura proaspătă și parfumată: îmi place adjectivul voluptuos, care în opinia mea descrie perfect acest parfum”, spune François Demachy, potrivit Vogue.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Dezvăluie-ți chimia, astfel Bella Hadid își lansează primul brand de frumusețe care este mult mai mult decât o linie de produse.
În acest sezon, ne concentrăm pe tonuri calde și bogate chiar și pe buzele noastre.
Reteaua GRAL Medical&Oncofort deschide in Bucuresti un centru de terapii complementare: Recharge Wellness Center
Inspirat de nouă capodopere din departamentul de sculptură, precum și de luminile și culorile muzeului, Lancôme a conceput o ediție limitată de produse de îngrijire a pielii și de machiaj semnate Lancôme x Louvre.
Toate femeile se confruntă cu celulita însă la unele femei este mai vizibilă, iar la altele se vede mult destul de puțin. Dacă faci parte din prima categorie, Carmen Brumă are câteva soluții care va estompa efectul cojii de portocale.
Prada Beauty a lansat, în sfârșit, mult așteptatele game de îngrijire a pielii și de machiaj. Atingând echilibrul potrivit între creativitate și purtare, tot ceea ce face parte din gama Prada Beauty promite să fie deosebit de atractiv, cu o mulțime de formule elegante și texturi rafinate pentru a satisface cel mai exigent client.