Secretul noii sale formule? O notă puternică și foarte carnală de tuberoză, „care aduce o latură senzuală mult mai marcantă”, potrivit parfumierului. J'Adore Infinissime este o adevărată odă a naturii. În primul rând, pentru că este cea mai florală versiune a lui J'Adore, spune François Demachy despre prețiosul nectar.
Dacă îi putem recunoaște pe cei care au ajutat la succesul parfumului original (trandafir, iasomie și ylang), ar trebui să știm că doar câteva picături proaspete de tuberoză vor face diferența. „Plăcerea voluptoasă”, denumirea noului J'Adore, spune multe despre efectul resimțit. Apoi, pentru că această tuberoză, care a dispărut încă din anii 1950, a fost reintrodusă special de companie, care își continuă angajamentele în favoarea mediului. De mai bine de zece ani, Dior dezvoltă parteneriate peste tot în lume pentru a obține cele mai bune materii prime, respectând în același timp planeta și oamenii. În acest caz, tuberoza din noul J'Adore este cultivată fără substanțe chimice la Domaine de Manon și Clos de Callian, în sudul Franței.
„Provocarea este de a aduce ceva care nu este de prisos. Florile sunt cu adevărat semnătura parfumurilor Dior, așa că a trebuit să ne jucăm cu asta. De aici și alegerea mea de a încorpora tuberoza pentru a face J'Adore și mai sexy, respectând în același timp rețeta originală. Tuberoza este pasiune, o floare narcotică al cărei miros este greu de evitat, chiar și puțin captivant. Am vrut să-i intensific latura proaspătă și parfumată: îmi place adjectivul voluptuos, care în opinia mea descrie perfect acest parfum”, spune François Demachy, potrivit Vogue.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Pe măsură ce se apropie cea de-a 100-a aniversare, în 2025, Fendi a decis să lanseze o colecție exclusivă de 7 parfumuri care aduce un omagiu istoriei sale, între know-how și spirit de inovație.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Dezvăluie-ți chimia, astfel Bella Hadid își lansează primul brand de frumusețe care este mult mai mult decât o linie de produse.
În acest sezon, ne concentrăm pe tonuri calde și bogate chiar și pe buzele noastre.