Au fost necesare mai mult de 6 luni și 7 teste pentru a dezvolta mirosul spațiului, într-un atelier din sudul Franței. Rezultatul? Senzații lemnoase (lemn de santal, cedru și lemn de guaiac), îmbunătățite cu condimente proaspete. După câteva ore, o bază pudră foarte moale rămâne pe piele, combinând note de violet și iris.
Parfumul levitează în sticlă, ca niște particule mici care plutesc în spațiu. Acești fulgi aurii sunt de fapt bucăți de MLI (Multi Layer Insulation), un protector termic folosit în spațiu și un reflector de lumină incomparabil. Suficient pentru a face acest parfum și un obiect de colecție, dat fiind că doar primele 1.000 de sticle vor fi infuzate cu el.
„Numele acestei esențe, Futur, nu a fost ales la întâmplare. Dacă sugerează viitoarele misiuni ale NASA în această dimensiune, se dorește, de asemenea, să fie un mesaj de speranță care leagă viitorul umanității de cucerirea spațiului”, explică artistul aeronautic Agnès Patrice Crepin și Florence Ramioul, cofondatori ai colecției AERO-DESIGN. Două sticle au fost trimise în spațiu folosind o sondă meteo în straturile superioare ale stratosferei, apoi repatriate în Franța, pentru a fi în cele din urmă predate asociațiilor.
Ediția limitată de 1.000 de sticle cu bucăți de MLI (Multi Layer Insulation) și o placă de autenticitate realizată în aripa unui Mirage III se va vinde cu 350 de euro bucata.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Pe măsură ce se apropie cea de-a 100-a aniversare, în 2025, Fendi a decis să lanseze o colecție exclusivă de 7 parfumuri care aduce un omagiu istoriei sale, între know-how și spirit de inovație.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Dezvăluie-ți chimia, astfel Bella Hadid își lansează primul brand de frumusețe care este mult mai mult decât o linie de produse.
În acest sezon, ne concentrăm pe tonuri calde și bogate chiar și pe buzele noastre.