Inspirat de două femei artiste ale celui de-al XIX -lea secol, Berthe Morisot și Marie Laurencin, pentru parada Chanel Haute Couture toamna-iarna 2021-2022, director artistic Virginie Viard a tradus branduri bogate și pictoriale somptuoase în tweed și rochii brodate delicat.
Pe partea de make-up și hairstyling, codurile feminine au fost prezentate cu o anumită avangardă. Damien Boissinot a stilizat părul în crestele Iroquois împletite, care au căzut elegant peste frunțile manechinele si au fost legate la spate cu noduri negre mari (un semn distinctiv al casei), care zburau în vânt în spatele lor. A dat o impresie de forță, dar cu o catifelare și feminitate care a pătruns întreaga colecție.
„Am fost inspirați de artiștii Belle Époque [o perioadă din istoria Franței și Europei, din 1871 până în 1880]”, spune Damien Boissinot. „Virginie își dorea o femeie puternică, sofisticată, cu un pic de piatră în împletituri. Am rămas foarte Chanel cu arcurile fixabile .”
Continuând cu tema nodurilor, mireasa Chanel - interpretată de actrița Margaret Qualley - și-a strecurat părul sub un tamburin negru împodobit cu o fundă albă.
Pentru machiaj , a existat din nou o senzație de rock'n'roll: un aspect puternic alcătuit dintr-o linie de ochi albastru închis sub ochi și un contur negru, gros, deasupra ochiului. În același timp, pielea a fost lăsată mată și buzele au rămas neutre, pentru a atrage atenția asupra ochilor.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Pe măsură ce se apropie cea de-a 100-a aniversare, în 2025, Fendi a decis să lanseze o colecție exclusivă de 7 parfumuri care aduce un omagiu istoriei sale, între know-how și spirit de inovație.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Dezvăluie-ți chimia, astfel Bella Hadid își lansează primul brand de frumusețe care este mult mai mult decât o linie de produse.
În acest sezon, ne concentrăm pe tonuri calde și bogate chiar și pe buzele noastre.