Parfumul are un preț de 265 dolari pentru o sticlă de 100 ml și 390 dolari pentru o sticlă de 200 ml, cu opțiuni de gravare personalizate, gratuit. După golire, sticla se poate reumple la orice butic Louis Vuitton.
Imagination a fost realizat de maestrul parfumier al casei Louis Vuitton, Jacques Cavallier Belletrud, care a conceput gama internațională de note ca o modalitate de a aduce un omagiu ambroxului, o alternativă umană la ingredientul ademenitor ambergris.
„De cinci ani visam să dezvălui frumusețea chihlimbarului și să exprim chintesența notei sale într-un mod lipsit de nostalgie”, a explicat Belletrud într-o declarație.
Deși parfumul are un miros ușor feminin atunci când sticla este desfăcută, notele sale masculine apar pe măsură ce parfumul este pulverizat pe piele. Notele de bază, inclusiv lemnul de guaiac și ceaiul negru, ajută chihlimbarul să dea o eleganță masculină. Ghimbirul nu iese prea mult în evidență, dar există scorțișoară pentru a conferi parfumului puțină căldură. Notele de vârf sunt toate citrice, ceea ce ajuta parfumul să fie potrivit pentru vremea caldă.
Dar asta nu este tot ceea ce face ca parfumul să se simtă parcă a fost făcut pentru vară. Notele fumurii pe care le dă negrul te fac să te gândești la călătorii în locuri îndepărtate - ceva ce Belletrud spune că a fost intenționat. „Ceaiul negru evocă magia Orientului”, a adăugat el în declarația sa. „Poartă în sine spiritul călătoriei, ca o transcriere olfactivă a universului lui Louis Vuitton.”
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.
MARIZA transmite un mesaj video publicului din România
Dezvăluie-ți chimia, astfel Bella Hadid își lansează primul brand de frumusețe care este mult mai mult decât o linie de produse.
În acest sezon, ne concentrăm pe tonuri calde și bogate chiar și pe buzele noastre.
Reteaua GRAL Medical&Oncofort deschide in Bucuresti un centru de terapii complementare: Recharge Wellness Center
Inspirat de nouă capodopere din departamentul de sculptură, precum și de luminile și culorile muzeului, Lancôme a conceput o ediție limitată de produse de îngrijire a pielii și de machiaj semnate Lancôme x Louvre.
Toate femeile se confruntă cu celulita însă la unele femei este mai vizibilă, iar la altele se vede mult destul de puțin. Dacă faci parte din prima categorie, Carmen Brumă are câteva soluții care va estompa efectul cojii de portocale.
Prada Beauty a lansat, în sfârșit, mult așteptatele game de îngrijire a pielii și de machiaj. Atingând echilibrul potrivit între creativitate și purtare, tot ceea ce face parte din gama Prada Beauty promite să fie deosebit de atractiv, cu o mulțime de formule elegante și texturi rafinate pentru a satisface cel mai exigent client.