După 5 luni de mariaj, Ilie Năstase și Ioana Simion infirmă orice zvonuri cu privire la eventualele neînțelegeri dintre ei, deși s-a speculat la un moment dat în presă că între cei doi ar putea fi vorba de un divorț. Ioana și Ilie încep să pună de pe acum bazele unei frumoase vieți de familie.
Tot după doar 5 luni de căsnicie cu fostul tenismen, se poate observa și o schimbare destul de drastică atunci când vine vorba de look-ul afișat de Ioana Simion, care a trecut de la ținutele mai modeste, mai banale, la cele de divă cu genți de mii de euro. Și nu doar poșetele și accesoriile de acest gen intră în categoria obiectelor scumpe pe care soția lui Năstase le afișează.
Se pare că Ilie nu se uită la bani atunci când vine vorba de aleasa inimii lui, căcoi aceasta conduce un bolid de lux, un Mercedes C-Class sportiv, al cărui preț poate varia între 65 000-75 000 de euro. Nu știm însă dacă mașina e cadou de la Ilie, căci Ioana are și ea afaceri prospere și și-ar permite să-și facă singură un astfel de capriciu.
Ioana Simion pare că și-a schimbat considerabil și stilul vestimentar de când a devenit doamna Năstase cu acte în regulă. La fel ca Brigitte, fosta soție a tenismenului, și Ioana pare că are o apetență pentru firma exclusivistă Hermes, purtând două accesorii cheie de la acest brand de lux: geanta, care poate costa în jur de 8000 de euro, și cureaua, care poate ajunge și la 1000 de euro. De asemenea, se pare că soția lui Năstase „jonglează” de acum și cu tocurile cui, pantofii purtați de aceasta fiind niște stiletto superbi, de firmă, care pot ajunge și la 1000 de euro dacă nu îi cumperi într-o perioadă de reduceri.
Totuși, chiar dacă are numai brand-uri la vedere, stilul Ioanei s-a schimbat și prin prisma modului în care alege să se aranjeze și coafeze. Aceasta a devenit repede regina eleganței, finisând look-ul său cu o coafură cu bucle, care îi încadrează frumos chipul.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
CINE ESTE VALENTIN PETRIȘOR ALIAS ”DINTE” MARTORUL CHEIE ÎN PROCESUL DE DIVORȚ DINTRE ANAMARIA PRODAN ȘI LAURENȚIU REGHECAMPF
Cea mai recentă apariție demonstrează încă o dată că Zendaya merită din plin titlul de fashion icon.
Kanye West și Bianca Censori se îndreaptă probabil către divorț... TMZ a aflat că cei doi traversează o perioadă dificilă în căsnicia lor de aproape 2 ani.