Mai mult de o colecție prezentată în cea mai recentă săptămână haute couture a fost inspirată din lumea teatrului și a artelor spectacolului. Această direcție a dictat și accentul de machiaj, caracteristic celor care apar pe scenă sau pe ecran - și au fost ochii strălucitor întunecați care au fost reperați pe toate vedetele și modelele.
Machiajul intens gri închis afumat a fost ales pentru modelele sale de casa de modă Dior, a cărei colecție haute couture se inspiră din secolul XX. Ochii modelelor au fost foarte intens marcați de umbre negre și gri - atât pe pleoapa superioară, aproape până la sprâncene, cât și pe partea inferioară, creând un aspect profund și misterios.
Indicii de stil Art Deco pot fi văzute și în colecția haute couture a designerului italian Giorgio Armani, care este inspirată de personaje din Commedia dell'arte (comedie italiană). Pentru modele s-a ales un machiaj cu efect de fumuriu, dar nu la fel de închis ca la Dior, aici a predominat jocul nuanțelor maro.
Machiajul accentuat al ochilor a fost ales de mai mult de un invitat la prezentarea de modă, de la actori celebri la bloggeri de modă. Ochiul a fost evidențiat cu machiaj fumuriu, chiar marcat intens cu un creion negru.
Odată cu săptămâna haute couture, se poate observa că cel mai la modă machiaj din acest sezon va fi, poate, machiajul smokey eye în tonuri de gri închis. Are un efect clar în cazul în care umbrele sunt aplicate în linii mari pentru mai multă dramatism. Cu ochii întunecați, se recomandă combinarea rujurilor de culori naturale care să nu contrasteze cu un aspect luminos: maro, roz, ton moale de piersică sau nud.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Dezvăluie-ți chimia, astfel Bella Hadid își lansează primul brand de frumusețe care este mult mai mult decât o linie de produse.
În acest sezon, ne concentrăm pe tonuri calde și bogate chiar și pe buzele noastre.
Reteaua GRAL Medical&Oncofort deschide in Bucuresti un centru de terapii complementare: Recharge Wellness Center
Inspirat de nouă capodopere din departamentul de sculptură, precum și de luminile și culorile muzeului, Lancôme a conceput o ediție limitată de produse de îngrijire a pielii și de machiaj semnate Lancôme x Louvre.
Toate femeile se confruntă cu celulita însă la unele femei este mai vizibilă, iar la altele se vede mult destul de puțin. Dacă faci parte din prima categorie, Carmen Brumă are câteva soluții care va estompa efectul cojii de portocale.
Prada Beauty a lansat, în sfârșit, mult așteptatele game de îngrijire a pielii și de machiaj. Atingând echilibrul potrivit între creativitate și purtare, tot ceea ce face parte din gama Prada Beauty promite să fie deosebit de atractiv, cu o mulțime de formule elegante și texturi rafinate pentru a satisface cel mai exigent client.