In 2023 iaBilet.ro si-a dublat cifra de afaceri, comparativ cu 2022, cresterea fiind de 100% mentinandu-si astfel locul de lider pe piata de ticketing din Romania. Locul doi pe piata nu se afla la nici macar o treime din cifra de afaceri a iaBilet.ro
Primul quarter din 2024 oferta o noua crestere de 100% fata de aceeasi perioada din 2023 ceea ce dovedeste ca iaBilet isi continua cresterea de 12 ani, accelerat, mai ales ca piata nu a crescut si taxele platite de organziatori au crescut (TVA-ul de exemplu este aproape dublu față de 2022).
Asta inseamna ca acest new business vine de la concurenta, dovada serviciilor de inalta calitate oferite de iaBilet.
iaBilet a vandut peste 3 milioane de bilete in 2023 si lucreaza cu peste 4.000 de organizatori de evenimente de toate felurile, de la mari festivaluri si concerte de stadion pana la fotbal, expozitii, teatru sau stand-up. In medie in 2023 iaBilet a avut la vanzare aproape 1500 de evenimente, in fiecare zi, din 130 de orase din Romania.
In 2023, pretul mediu al unul bilet a fost de 120 de lei in crestere cu 20% fata de 2022 iar in 2023 iaBilet a vandut bilete de peste 50 de milioane de euro. Cele mai mari orase au fost si cele care au vandut cele mai multe bilete: Bucuresti, Cluj-Napoca, Timisoara, Brasov si Iasi.
Cele mai cautate tipuri de evenimente au fost concertele urmate de festivaluri, stand-up si teatru!
Giorgio Armani, fondatorul brandului de modă italian omonim, a declarat că intenţionează să se retragă din activitate în următorii doi sau trei ani, potrivit unui interviu publicat duminică, 13 octombrie, informează Reuters.
Bottega Veneta a lansat o colecție de cinci parfumuri inspirate de Veneția, orașul de origine al brandului. Aceasta este prima lansare de parfum a labelului italian sub direcția lui Matthieu Blazy, director de creație al casei de modă italiene.
Designul poate fi delicios, liniștind simțurile și sufletul simultan.
Această ediție limitată, imaginată împreună cu celebrul Chef Jean Imbert, oferă un sortiment rafinat de cafele, delicatese și accesorii, inspirate din lumea călătoriilor.
Ferrari colaborează din nou cu Bang & Olufsen pentru o experiență de divertisment la domiciliu îmbunătățită.
Kanye West și Bianca Censori se îndreaptă probabil către divorț... TMZ a aflat că cei doi traversează o perioadă dificilă în căsnicia lor de aproape 2 ani.
După o perioadă de șapte ani, Hedi Slimane părăsește Celine, relatează Vogue Business.
Andreea Bostănică și-a cumpărat o vilă de lux în Pipera. Tânăra creatoare de conținut s-a mândrit pe rețelele de socializare cu noua sa achiziție.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Christian Louboutin și-a prezentat cea mai recentă colecție cu un show de excepție: un performance artistic desfășurat la legendara piscină Molitor din Paris.
Levi’s anunță o nouă campanie care o are în prim-plan pe vedeta internațională Beyoncé.
Nicoleta Nucă are o nouă relație, se iubește cu Bogdan Anton de aproximativ două luni și vor avea un copil, scrie Cancan.ro. Se pare că vedeta nu a mai vrut să piardă timp, având în vedere că planurile cu fostul logodnic nu s-au concretizat, iar relația s-a destrămat.
Ferrari colaborează din nou cu Bang & Olufsen pentru o experiență de divertisment la domiciliu îmbunătățită.
Cult Gaia, casa de modă renumită pentru creațiile sale unice, și-a făcut oficial debutul în industria frumuseții prin lansarea primei sale linii de parfumuri.
Ceasul scump a fost proiectat de renumitul bijutier Jacob Arabo.
Al doilea cel mai mare diamant din lume a fost dezgropat în Botswana, oferind o oarecare redresare unui sector devastat de creșterea pietrelor produse în laborator.
Inspirată de emblematica colecție haute couture „Les Insectes” din primăvara 1997 a lui Thierry Mugler, casa de modă franceză Mugler a colaborat cu brandul sud-coreean de ochelari Gentle Monster pentru a crea o linie de ochelari de soare futuristici.
Hotelul Cala di Volpe a fost selectat de Dolce&Gabbana ca parte a proiectului creativ DG Resort, menit să transpună luxul inimitabil al mărcii în locații foarte exclusiviste.