Designerul de modă indian este cunoscut pentru textilele sale bogate, îmbrăcămintea de mireasă, bijuteriile de lux și o estetică distinctă, care țese frumos siluetele și tehnicile tradiționale cu o sensibilitate modernă. Acum, acesta își aduce viziunea asupra maselor printr-o colaborare cu retailerul suedez H&M.

„Dacă sunt capabil să creez o punte de legătură între lumea mea și publicul internațional rămânând fidel celor care sunt și păstrându-mi autenticitatea vie, această colecție devine simbolul unei industrii de modă mai incluzive, în care se mută designeri din India și țări ca a noastră în lupta globală”, a declarat el pentru Elle.

Colecția globală va fi lansată joi, 12 august. Lansarea colecției a fost întârziată mai mult de un an din cauza pandemiei de COVID-19. Programată inițial pentru lansare în aprilie 2020, colecția de 70 de piese include îmbrăcăminte și accesorii pentru femei și bărbați.

„Ambele părți știau cât de important va fi acest proiect. Aveam un mare simț al chimiei. Când un designer și o casă de producție se înțeleg, magia se poate întâmpla. Sunt cel puțin fericit că am reușit să depășesc diferența dintre aspirație și împlinire ”, a spus designerul colecției, care marchează și prima sa mutare la îmbrăcăminte.

Colecția este fluidă în funcție de gen, este o colecție resort și conține și piese de stradă, dar potrivită și pentru călătorii, punct principal fiind tradițiile indiene imprimate pe țesături ți aduse la viață de Sabyasachi Art Foundation.

Colaborările retailerului suedez H&M cu designerii au devenit legendare de la prima colaborare cu Karl Lagerfeld în 2004 și au inclus nume precum Roberto Cavalli, Balmain, Comme des Garçons, Versace, Moschino, Giambattista Valli și multe altele.
Legătura dintre Sabyasachi și H&M va genera probabil vânzări puternice în India, dar provocările sunt semnificative.

Colecția, care variază de la 799 rupii, sau 10.73 dolari, la 9.999 rupii, sau 134.29 dolari, va fi disponibilă în anumite magazine emblematice H&M din întreaga lume și pe site-ul web global al retailerului. Sariul va fi comercializat cu amănuntul numai în India.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.
Producătorul italian Ferrari pregătește lansarea unui token digital exclusiv care va permite celor mai bogați fani ai mărcii să participe la o licitație pentru modelul Ferrari 499P, mașina care a câștigat trei titluri consecutive la Le Mans, relatează Reuters.
Grace Wales Bonner a fost numită director de creație pentru Hermès Menswear, linia vestimentară masculină a casei de modă franceze.
Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.
Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii inițiativei „Warmer Together” lansate de Moncler și este prima campanie de brand în care apar împreună.
Maria Grazia Chiuri a fost anunțată marți, 14 octombrie, drept noul director de creație al casei de modă Fendi.
Colaborarea dintre Moncler și JW Anderson revine cu două jachete unisex din puf, care combină elemente din arhivă, îndrăzneală și expertiză
Au trecut mai bine de două decenii de când Nicole Kidman a colaborat pentru prima dată cu brandul Chanel – cu douăzeci și unul de ani în urmă, actrița a apărut într-o reclamă la parfumul Chanel No.5, un scurtmetraj regizat de Baz Luhrmann care a îmbinat lumea filmului cu cea a modei.