Săptămâna trecută, brandul de lux a raportat vânzări în primul trimestru al anului 2025 sub așteptările analiștilor
„Vom compensa integral impactul acestor noi taxe prin creșterea prețurilor de vânzare în Statele Unite începând cu 1 mai, pentru toate liniile noastre de afaceri”, a declarat directorul financiar, Eric du Halgouet, prin intermediul BoF . Marca franceză, care anterior avertizase consumatorii cu privire la astfel de creșteri tarifare induse de taxe, și-a majorat deja prețurile cu aproximativ 6% în acest an. Creșterea a făcut parte din creșterea anuală tipică a prețurilor mărcii, menținând exclusivitatea articolelor sale din piele.
În cele trei luni care se încheie în martie 2025, Hermès a raportat o creștere de 7,2% a vânzărilor, ajungând la 4,1 miliarde EUR (4,66 miliarde USD). Analiștii se așteptau ca marca, care a depășit LVMH și a devenit cea mai valoroasă companie de lux la începutul acestei săptămâni, să raporteze o creștere de 9,8% în această perioadă.
În primul trimestru, du Halgouet a declarat că comportamentul consumatorilor nu s-a schimbat în Statele Unite, unde compania a raportat o creștere de două cifre a vânzărilor. Compania nu a dezvăluit cu cât intenționează să majoreze prețurile în regiune, deși este sigur să presupunem că cumpărătorii cu creiere Birkin vor menține cererea pentru acest brand la un nivel ridicat, indiferent de situație.
În urmă cu două săptămâni, Trump a stabilit o rată a taxei de 10% pentru importurile din întreaga lume, după ce a amânat tarifele mai mari cu 90 de zile. Dacă vor fi aplicate pe deplin, tarifele americane ar putea include taxe mai mari de 20% pentru articolele de modă și piele din Europa.
Vestea vine în contextul în care sectorul de lux se confruntă cu o încetinire a cheltuielilor, cauzată în parte de oboseala cheltuielilor post-pandemie, în parte de ratele ridicate ale inflației și, în a treia parte, de încetinirea economiei, de criza datoriilor tot mai mare și de prăbușirea imobiliară din China, o piață țintă pentru mărcile de lux. Hermès a sfidat în mare măsură efectele încetinirii pieței de lux până în prezent, deși marca s-a străduit să crească cererea în China.
om Pérignon dezvăluie o nouă campanie, care aduce laolaltă o serie de figuri iconice din lumea artei și a entertainmentului: actrița Tilda Swinton, actrița și regizoarea Zoë Kravitz, rockstarul Iggy Pop, producătorul de muzică Anderson Paak, artistul Takashi Murakami, dansatorul și coregraful Alexander Ekman, precum și chef Clare Smyth.
Dior adaugă un nou ambasador de imagine în portofoliul său – este vorba despre actrița Jenna Ortega. Aceasta a fost anunțată drept beauty ambassador pentru Dior Makeup, linia de machiaj a brandului Dior.
Pentru cea de-a 78-a ediție a Festivalului Internațional de Film de la Cannes, care are loc între 13 și 24 mai 2025, Chopard se reconectează cu magia unei iubiri care durează de mai bine de un sfert de secol.
Burberry urmează să concedieze până la 1.700 de locuri de muncă la nivel mondial, ca parte a unui efort mai amplu de reducere a costurilor, în contextul în care casa de modă britanică se confruntă cu un mediu dificil în domeniul comerțului cu amănuntul de lux.
Gisele Bündchen trăiește prima Zi a Mamei ca mamă a trei copii, marcând momentul cu emoție și discreție.
Kim Kardashian (44 de ani) a făcut senzație la tribunalul din Paris, unde a sosit alături de mama sa, Kris Jenner (69 de ani), pentru a depune mărturie în procesul tâlharilor care au jefuit-o în 2016. Vedeta de televiziune a strălucit cu un look de milioane de dolari.
Brandul Valentino a demonstrat de multe ori că nu este un simplu label vestimentar, aventurându-se în proiecte care îmbină moda cu elemente de artă sau lifestyle.
Ambasadoarea Chopard, Bella Hadid, va onora ceremonia de deschidere a celei de-a 78-a ediții a Festivalului de Film de la Cannes, pe 13 mai 2025.
Nu se întâmplă în fiecare zi ca un designer de renume mondial să proiecteze un iaht, motiv pentru care, atunci când o face, ambarcațiunile devin instantaneu excepționale. Arată diferit, nu există nicio îndoială în privința asta.
Casa de modă franceză Chloé introduce „Chloé à la Plage”, prima colecție „High Summer” a brandului. De asemenea, este primul mare proiect lansat de când Chemena Kamali a devenit director de creație al brandului.
Met Gala 2025 a stabilit un nou record de strângere de fonduri, adunând 31 de milioane de dolari pentru Institutul de Costume al Muzeului Metropolitan de Artă, depășind cu mult suma de 26 de milioane de dolari din anul precedent. Această realizare subliniază importanța și sprijinul continuu pentru explorarea și celebrarea diversității în modă și cultură.
Actorul și pilotul american își continuă colaborarea cu TAG Heuer, împrumutându-și imaginea pentru linia lor de ochelari.
Hermès a anunțat planuri de a majora prețurile tuturor produselor vândute în Statele Unite, pentru a contracara greutatea noilor tarife impuse de președintele Donald Trump.
Bulgari și-a extins fabrica de bijuterii cu 204.514 metri pătrați, ajungând la 355.209 metri pătrați.
Hermes depășește LVMH şi devine cel mai valoros brand de lux din lume.
”A MINECRAFT MOVIE” DOMINĂ BOX-OFFICE-UL CU ÎNCASĂRI DE 80 DE MILIOANE DE DOLARI ÎN AL DOILEA WEEKEND
Secretul formelor impecabile ale Melaniei Trump: Dieta și rutina de fitness
Grupul francez de lux LVMH, care anul trecut a cumpărat un pachet minoritar la principalul acționar al Moncler, l-a propus pe Alexandre Arnault ca membru în noul consiliu al grupului italian de îmbrăcăminte exterioară de lux.