Acesta este numele pe care Hennessey l-a dat cel mai nou moonshot al său, un Grand Tourer electric cu tracțiune pe șase roți pe care dorește să îl livreze până în 2026. Compania vizează peste 2000 CP, permițând o viteză maximă de peste 320 km/h.
Planurile pentru noua mașină au fost anunțate încă din luna decembrie a anului trecut.
Acum, însă, Hennessey a oferit mai multe detalii cu privire la proiectul său extrem de neobișnuit. Asta pentru că noul Project Deep Space va fi un supercar electric cu 6 roți și va avea chiar 4 locuri datorită spațiului mărit pentru a acomoda cele două roți în plus. Noul Project Deep Space va măsura peste 6 metri în lungime.
Conform informațiilor oferite de John Hennessey, șeful și fondatorul companiei americane, fiecare motor electric ar urma să dezvolte circa 400 de cai putere. În total, Project Deep Space promite peste 2000 de cai putere și promite să fie mașina de serie cu cea mai rapidă accelerație din istorie de la 0 la peste 300 de km/h.
Datorită bateriilor mari, Project Deep Space promite o autonomie de peste 1000 de kilometri.
Habitaclul lui Project Deep Space va avea un nivel înalt de lux și confort, așa cum precizează Hennessey. Acesta va fi desenat în forma unui romb și va exista loc pentru 4 persoane. Compania spune că habitaclul lui Project Deep Space este gata în proporție de 90%.
Noul Hennessey Project Deep Space va fi lansat, ca mașină de serie, în 2026. Doar 105 exemplare vor fi produse. Unul dintre acestea a fost, deja, vândut unui posesor Hennessey Venom F5.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Arabia Saudită a inaugurat duminică Sindalah, o staţiune balneară de lux de la Marea Roşie. Este prima destinație care a fost deschisă pentru public în cadrul mega-proiectului Neom, în ciuda îndoielilor cu privire la viabilitatea acestuia.
Brandul american clasic de lux nu a lansat niciodată o colecție de bijuterii pentru bărbați.
Iconicul print Damier a fost inventat de Georges Vuitton în 1988 și apoi a fost reintrodus de către Damier Ebène un secol mai târziu în colecțiile casei de modă franceze.
Designul poate fi delicios, liniștind simțurile și sufletul simultan.
Această ediție limitată, imaginată împreună cu celebrul Chef Jean Imbert, oferă un sortiment rafinat de cafele, delicatese și accesorii, inspirate din lumea călătoriilor.