Colaborările neobișnuite cu producătorii de adidași nu sunt nimic nou. Amintim de Nike și Ben & Jerry's Chunky Dunkys, de pantoful Adidas cu marca Lego sau de parteneriatul recent al Reebok cu designerul de mobilier modern Eames.
Astfel de colaborări ciudate de design sunt adesea rezultatul unor mărci care se luptă pentru a ieși în evidență într-un sector aglomerat. Așa cum face „Heinekicks” de la Heineken, adidașii cu care oamenii pot bea bere.
Pentru această creație, Heineken a făcut echipă cu „The Shoe Surgeon”, alias Dominic Ciambrone, un renumit designer de pantofi sport care a colaborat cu vedete ca LeBron James, DJ Khaled și Drake. Heinekicks sunt adidași în ediție limitată care se potrivesc cu lansarea Heineken Silver, berea mai ușoară, cu un conținut scăzut de alcool, a producătorului de bere, care a fost pusă în vânzare la începutul acestui an.
Beer for your sole
— Heineken (@Heineken) August 2, 2022
Designed in collaboration with noted shoe designer, Dominic Ciambrone, to celebrate the smoothness of Heineken®️ Silver. Heinekicks aren't your everyday shoe, but it’s not every day you get to walk on beer. pic.twitter.com/LefwD5X7if
Există câteva elemente de design unice pentru Heinekicks. Pe lângă nuanțele de verde, argintiu și roșu găsite pe sticlele Heineken Silver, fiecare pantof are un deschizător de sticle metalic detașabil încorporat în limbă.
În mod deosebit, totuși, adidașii conțin bere reală. Compania a folosit o metodă chirurgicală specializată de injectare pentru a injecta Heineken Silver în tălpi, cu scopul de a crea o senzație de „plutire” atunci când mergi în pantofi care se presupune că oglindește profilul gustativ al berii.
Una colaboración que parece salida de una buena noche de cervezas entre ShoeSurgeon® y Heineken® Silver, nos trae el caminar más suave como la cerveza que lleva dentro. #Heinekicks #Heineken #ShoeSurgeon pic.twitter.com/SWABg3hsa6
— HCreativa (@HCreativaCom) August 3, 2022
Este suficient să te miști pentru a vedea acest elixir curgând ca într-o sticlă.
Vestea proastă este că adidasii Heineken sunt limitati la doar 32 de perechi. Primele care vor fi disponibile pentru vânzare vor fi distribuite în Singapore începând cu 11 august, ca parte a evenimentului Project Future.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Victoria's Secret Fashion Show 2024 a avut loc marți seară, 15 octombrie.
Giorgio Armani, fondatorul brandului de modă italian omonim, a declarat că intenţionează să se retragă din activitate în următorii doi sau trei ani, potrivit unui interviu publicat duminică, 13 octombrie, informează Reuters.
După o perioadă de șapte ani, Hedi Slimane părăsește Celine, relatează Vogue Business.
Christian Louboutin și-a prezentat cea mai recentă colecție cu un show de excepție: un performance artistic desfășurat la legendara piscină Molitor din Paris.
Levi’s anunță o nouă campanie care o are în prim-plan pe vedeta internațională Beyoncé.
Poșeta din aur de 18 karate, la prețul de aproximativ 279.000 de dolari, și-a făcut debutul în timpul spectacolului de modă Rabanne din primăvara anului 2025 de la Paris.