„Sub conducerea sa creativă și artistică, Celine a cunoscut o creștere excepțională și s-a stabilit ca o casă iconică de couture franceză”, a declarat Celine. „Călătoria extraordinară făcută împreună în ultimii șapte ani a făcut din Celine o casă cu o fundație formidabilă pentru viitor”. Nu a fost anunțat numele unui succesor.
Slimane a devenit director artistic, de creație și imagine al Celine în februarie 2018, după plecarea lui Phoebe Philo. Anterior, a fost director artistic pentru bărbați la Yves Saint Laurent până în 2000, când s-a alăturat Dior Homme.
Aici a creat silueta skinny care l-a determinat pe Karl Lagerfeld să urmeze o dietă. Slimane a părăsit Dior în 2007 și s-a întors la Yves Saint Laurent în 2012 ca director de creație, unde a tăiat „Yves” din nume imediat înainte de prima sa prezentare. El a plecat în 2016.
La Celine, a eliminat accentul peste „e” din Céline și a introdus un nou logo înainte de la prima sa prezentare. Debutul său pentru primăvara/vara 2019 (unde a adăugat moda masculină) a primit „un cor zgomotos de critici”, a scris Robin Givhan de la The Washington Post.
„Într-o singură seară, el a aruncat în aer tot ceea ce a fost Celine, a aruncat-o în apa curată. Poate că numele său nu apare pe etichetă, dar în orice alt aspect, brandul s-ar putea numi la fel de bine Hedi Slimane”, a scris Givhan. Pentru Toamnă Iarnă 2019, el a trecut la un aspect de fată burgheză franceză. De data aceasta, „a fost un oui aproape unanim”, a scris Sarah Mower de la Vogue Runway.
Michael Rider este noul director de creație la Celine, a anunțat compania miercuri la câteva ore de la vestea că Hedi Slimane pleacă. Numirea sa va intra în vigoare la începutul anului 2025, iar el va prelua întreaga responsabilitate creativă pentru toate colecțiile Celine, inclusiv liniile de îmbrăcăminte pentru femei și bărbați, accesorii din piele și couture, potrivit declarației oficiale. Severine Merle, CEO al Celine, a salutat revenirea lui Rider, evidențiind viziunea sa creativă și legătura profundă cu patrimoniul casei, care îl fac candidatul ideal pentru a continua succesul brandului.
Rider îl înlocuiește pe Hedi Slimane, care a condus Celine din 2018. Sub conducerea lui Slimane, brandul a trecut prin transformări semnificative, inclusiv schimbarea logo-ului și introducerea colecțiilor de parfumuri. Deși Slimane a primit critici pentru debutul său la Celine, colecțiile sale ulterioare au fost bine primite. Numirea lui Rider marchează o schimbare importantă, având în vedere experiența sa anterioară la Celine și Polo Ralph Lauren, unde a reușit să crească atractivitatea brandului în ultimii ani.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Victoria's Secret Fashion Show 2024 a avut loc marți seară, 15 octombrie.
Giorgio Armani, fondatorul brandului de modă italian omonim, a declarat că intenţionează să se retragă din activitate în următorii doi sau trei ani, potrivit unui interviu publicat duminică, 13 octombrie, informează Reuters.
După o perioadă de șapte ani, Hedi Slimane părăsește Celine, relatează Vogue Business.
Christian Louboutin și-a prezentat cea mai recentă colecție cu un show de excepție: un performance artistic desfășurat la legendara piscină Molitor din Paris.
Levi’s anunță o nouă campanie care o are în prim-plan pe vedeta internațională Beyoncé.
Poșeta din aur de 18 karate, la prețul de aproximativ 279.000 de dolari, și-a făcut debutul în timpul spectacolului de modă Rabanne din primăvara anului 2025 de la Paris.