Cu toate acestea, motocicleta electrică musculară nu mai este o Harley. Harley-Davidson a divizat recent linia sa de motociclete electrice în propria sa marcă, denumită LiveWire. Și, motocicleta electrică actualizată este primul produs al mărcii și a fost rebadged ca LiveWire One.
Noul LiveWire One s-ar putea să pară identic cu predecesoarea sa, deoarece împărtășește majoritatea componentelor sale și are același stil. Dar producătorul a oferit motocicletei i-a oferit o nouă culoare, împreună cu un nou logo. Harley nu a dezvăluit încă specificațiile exacte, dar compania spune că LiveWire One va putea parcurge 235 km cu o singură încărcare. Este ceva mai mult decât gama originală de 177 km. Folosind un încărcător rapid DC, bateria motocicletei poate fi încărcată de la zero la 100% în doar 60 de minute sau 80% în 45 de minute.
„Este o experiență foarte diferită”, a declarat Jochen Zeitz, CEO al Harley-Davidson, într-un interviu. „Este emoționant, deoarece este o motocicletă incredibil de agilă și rapidă ... mergi de la 0 la 100 [mph] în cel mai scurt timp.” Cu toate acestea, cea mai mare schimbare vine sub forma unui preț semnificativ redus. În timp ce originalul a fost vândut cu 30.000 de dolari, noul LiveWire One are un preț de 21.999 de dolari, fără TVA. Harley-Davidson susține că prețul va scădea de fapt sub 20.000 de dolari pentru majoritatea clienților, ceea ce ar trebui să o facă imediat o motocicletă mult mai atractivă.
Harley a anunțat că LiveWire One va fi disponibil inițial numai în California, New York și Texas. Compania va utiliza un model de vânzare cu amănuntul „hibrid”, care va permite clienților să își rezerve motocicletele online și să primească livrarea de la unul dintre cele 12 reprezentanțe locale Harley-Davidson autorizate inițial să vândă LiveWire One. LiveWire One își va face debutul fizic pe 18 iulie la Salonul Internațional al Motocicletelor din nordul Californiei și se așteaptă să fie anunțate mai multe detalii atunci.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.
MARIZA transmite un mesaj video publicului din România
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.