Influența lui Kate Middleton în noile tendințe de înfrumusețare este uimitoare: coafurile ei perfecte sunt mereu analizate, în timp ce rutina ei de îngrijire a pielii este o adevărată artă. Fascinația în jurul frumuseții ducesei de Cambridge nu se oprește aici: forma feței ei este invidiată și copiată în întreaga lume, în așa măsură încât soția prințului William a devenit chiar un model de chirurgie estetică.
Mai mult decât fața ei perfect ovală, trăsăturile fine sau nasul ei armonios sunt copiate: „Ducesa de Cambridge are o față frumoasă, dar ceea ce o face și mai adorată de public este modul în care radiază. Kate are o expresie fericită și relaxată care oferă tuturor mai mult confort și încredere”, observă profesorul Syed Haq, specialist în chirurgie estetică, potrivit Daily Mail.
Tendința „happy face” à la Kate Middleton este foarte populară: nu modifică prea mult trăsăturile feței, ci le sublimează, confirmă dr. Sarah Fadli, medic estetician din Paris. „Astăzi, femeile nu vor să se transforme sau să încerce să arate cu douăzeci de ani mai tinere, vor un rezultat natural. Nu exagerăm, încercăm mai degrabă să ștergem toate semnele negative, să aducem strălucire, să scoatem în evidență orice ar putea da o imagine pozitivă exprimării lor.”
Nu lipsesc tehnicile de medicină estetică pentru a finaliza această căutare a unui chip „mai fericit”. „Ridurile de pe frunte pot da feței un aspect dur, închis, care poate fi redus prin injecții cu botox”, sugerează dr. Fadli. „De asemenea, poți ridica întreaga față cu fire de tensionare care repoziționează volumele, astfel încât să ofere un aspect mai tineresc, mai odihnit și mai vesel.”
Mai puțin intimidant și mai popular, acidul hialuronic este un bun aliat pentru a-ți lumina fața. Doctorul Fadli recomandă și tratamente preventive precum peelingurile sau laserele care acționează asupra strălucirii tenului. „Din ce în ce mai multe femei cer o piele mai strălucitoare pentru a obține o „strălucire” plăcută, iar aceste tehnici sunt eficiente în menținerea acesteia”, confirmă ea.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Pe măsură ce se apropie cea de-a 100-a aniversare, în 2025, Fendi a decis să lanseze o colecție exclusivă de 7 parfumuri care aduce un omagiu istoriei sale, între know-how și spirit de inovație.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Dezvăluie-ți chimia, astfel Bella Hadid își lansează primul brand de frumusețe care este mult mai mult decât o linie de produse.
În acest sezon, ne concentrăm pe tonuri calde și bogate chiar și pe buzele noastre.