Hailey Bieber este model, fashion icon, YouTuber, soție etc. Acum, ea devine fondatorul mărcii sale de frumusețe.
La începutul acestui an, rapoartele spuneau că modelul a depus documente pentru numele „Rhode”, al doilea său nume, pentru o linie viitoare de produse de înfrumusețare. Într-un videoclip recent de pe Youtube, Hailey Bieber, care zilele trecute a împlinit 25 de ani, a confirmat că marca vine mai devreme decât ați putea crede.
Răspunzând la întrebările urmăritorilor într-o sesiiune de întrebări și răspunsuri, un utilizator a întrebat: „CÂND VOM ȘTI DESPRE RHODE?” Iar fashionista nu a dezamăgit cu răspunsul ei.
„Bine, nu o să fiu secretoasă în privința asta”, a spus ea. „Rhode a fost în lucru de foarte mult timp și se apropie de final. Brandul vine în 2022 și sunt foarte încântată.”
În timp ce fanii au acum o vizibilitate mai bună cu privire la lansarea mărcii, modelul este încă reținut cu detaliile. Nu este clar ce va oferi Rhode Beauty, dar dacă aspectul de frumusețe al lui Bieber este un indicator, fanii ar trebui să se aștepte la o gamă de produse interesantă.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Dezvăluie-ți chimia, astfel Bella Hadid își lansează primul brand de frumusețe care este mult mai mult decât o linie de produse.
În acest sezon, ne concentrăm pe tonuri calde și bogate chiar și pe buzele noastre.
Reteaua GRAL Medical&Oncofort deschide in Bucuresti un centru de terapii complementare: Recharge Wellness Center
Inspirat de nouă capodopere din departamentul de sculptură, precum și de luminile și culorile muzeului, Lancôme a conceput o ediție limitată de produse de îngrijire a pielii și de machiaj semnate Lancôme x Louvre.
Toate femeile se confruntă cu celulita însă la unele femei este mai vizibilă, iar la altele se vede mult destul de puțin. Dacă faci parte din prima categorie, Carmen Brumă are câteva soluții care va estompa efectul cojii de portocale.