Eticheta de lux niponă a fost fondată în 1997 de designerul Yasuko Furuta la Tokyo și impresionează prin siluete deconstruite și imprimeuri jucăușe. În colecțiile sale, Furuta, care s-a născut într-un orășel între Kyoto și Tokyo și a studiat designul vestimentar la Paris, combină idei de avangardă și croieli sofisticate cu purtabilitate. Centrul cooperării cu H&M va fi reinterpretarea pieselor cheie din arhiva TOGA, care va sărbători cea de-a 25-a aniversare anul viitor.
„TOGA este despre a fi curios, a nu se teme de schimbare și de a folosi marca pentru a găsi și defini valori (noi)”, mărturisește Yasuko Furuta.
Colecția H&M x TOGA ARHIVES va oferi rochii din tulle și cu decupaje sofisticate. Costumele ascuțite cu accente jucăușe indică esența arhivei bogate a TOGA. În ceea ce privește accesoriile, modelele florale se întâlnesc cu metalul, în timp ce gențile decorate cu perle asigură o eleganță jucăușă.
În colecție se mai regăsește un trench clasic, care - împreună cu jachete reversibile și îmbrăcăminte de lounge - este combinat cu un imprimeu fulard neașteptat. În campanie trebuie pus un accent special pe moda neutră din punct de vedere al genului - un accent care a fost întotdeauna important pentru Furuta.
H&M ne-a contactat prima dată în septembrie 2019. La început am fost foarte surprins să aud de la H&M. M-am întrebat de ce au ales TOGA, o etichetă japoneză independentă. Am avut ideea de a lua elementele de bază din colecțiile pentru femei și bărbați și de a le adăuga elemente noi pentru a crea o nouă perspectivă, noi valori. Ar fi o extensie a ceea ce am încercat să fac cu colecția principală TOGA, și anume să depășesc o înțelegere binară a genului și să explorez granițele. Când echipa H&M ne-a vizitat la Tokyo, au fost de acord să ne respecte conceptul și am plecat de acolo. Sunt încântată că, cu această colecție pentru H&M, un public mai larg poate descoperi și se poate bucura de design-urile TOGA”, spune Yasuko Furuta.
TOGA ARCHIVES x H&M va fi disponibilă începând cu 2 septembrie 2021.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Victoria's Secret Fashion Show 2024 a avut loc marți seară, 15 octombrie.
Giorgio Armani, fondatorul brandului de modă italian omonim, a declarat că intenţionează să se retragă din activitate în următorii doi sau trei ani, potrivit unui interviu publicat duminică, 13 octombrie, informează Reuters.
După o perioadă de șapte ani, Hedi Slimane părăsește Celine, relatează Vogue Business.
Christian Louboutin și-a prezentat cea mai recentă colecție cu un show de excepție: un performance artistic desfășurat la legendara piscină Molitor din Paris.
Levi’s anunță o nouă campanie care o are în prim-plan pe vedeta internațională Beyoncé.
Poșeta din aur de 18 karate, la prețul de aproximativ 279.000 de dolari, și-a făcut debutul în timpul spectacolului de modă Rabanne din primăvara anului 2025 de la Paris.