Parfumul oferă o odă binecunoscutei tradiții japoneze a „Hanami”, care se traduce literal prin „vizionarea florilor” în japoneză. Se mândrește cu o dispoziție fructată și florală, cu note de vârf care conține bergamotă, mandarină, grapefruit și ceai verde și note de inimă de floare de sakura, migdale, cireșe, iasomie și liliac pudrat, care sunt în cele din urmă rotunjite cu o bază de mosc alb.

Pentru lansarea Cherry Blossom Millésime, Guerlain a colaborat cu casa pariziană de broderie, Ateliers Vermont, pentru a-și proiecta decantorul emblematic – sticla de albine. Vine cu o broderie florală tridimensională care seamănă cu o ramură de cireș auriu în floare, sculpturi din perle aurii și tuburi și corole din material roz și perle.

Comentând despre aceasta, directorul de creație al Ateliers Vermont, Jean-Eudes Néton, a spus: „Am dat sticlei o expresie, prin toate aceste materiale, flori din țesătură, paiete, perle, tuburi, fir auriu, pentru a o aduce la viață. Nu este vorba doar de miros; a devenit tactil. Alte simțuri au fost trezite.”
Fiecare flacon de 125 ml de parfum vine cu un spray de călătorie de 20 ml într-o husă de piele albă, precum și o pâlnie pentru a transfera parfumul. Ediția numerotată este limitată doar la 3000 de bucăți și este disponibilă în prezent online pe guerlain.com.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.
Producătorul italian Ferrari pregătește lansarea unui token digital exclusiv care va permite celor mai bogați fani ai mărcii să participe la o licitație pentru modelul Ferrari 499P, mașina care a câștigat trei titluri consecutive la Le Mans, relatează Reuters.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Louis Vuitton a prezentat Fantasmagory, cel mai recent parfum din colecția Les Extraits, care marchează o evoluție semnificativă în universul parfumurilor de lux.
Jean Paul Gaultier vine astăzi cu o creație ce depășește granițele convenționalului, un elixir incandescent care transformă orice femeie într-o zeiță modernă: Gaultier Divine Elixir.
Kering a lansat o nouă colecție de parfumuri pentru brandul italian de modă Bottega Veneta, numită Mezzanotte.
Céline Dion este starul campaniei pentru sărbători a brandului de cosmetice Charlotte Tilbury.
Balenciaga se pregătește de noi începuturi – pe 4 octombrie, designerul Pierpaolo Piccioli își va dezvălui colecția de debut în calitate de director de creație al casei de modă franceze.