În această săptămână, Alessandro Michele, directorul creativ al Gucci, va prezenta o nouă colecție a casei de modă italiane. Detaliile despre „Aria” sunt strict confidențiale. Cu toate acestea, alte informații au stârnit mult mai multă agitație în lumea modei.
Luni, pe rețelele de socializare a fost lansată o știre misterioasă despre presupusa colaborare cu Demna Gvasalia, directorul de creație al lui Balenciaga. Așa cum a fost scris, va fi „un as în mâneca designerilor” și având în vedere faptul că ambele mărci aparțin aceleiași companii franceze Kering, o colecție comună poate apărea în curând.
Alessandro Michele este specialist în stabilirea unor colaborări fierbinți, ultima fiind cu The North Face. Potrivit platformei de vânzări Lyst, în ultimele trei luni, Gucci s-a clasat în mod constant pe primul loc în clasamentul vânzărilor online (care se datorează și festivalului de modă #GucciFest și lui Harry Styles de pe coperta revistei „Vogue”), urmat îndeaproape de Balenciaga.
„Aria” va fi prima colecție care va fi prezentată de Alessandro Michele în 2021, care este anul centenarului Gucci. Anul trecut, în manifestul său „Note din tăcere”, Michele a dezvăluit că va crea „un nou curs pentru marcă”, abandonând ceea ce el numea „un ritual uzat de sezonalitate și spectacol”.
Gucci și Balenciaga nu au comentat până acum informațiile despre colecția comună.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Alessandro Michele și-a găsit o nouă funcție importantă. Designerul italian în vârstă de 51 de ani a fost numit noul director de creație al casei Valentino, după plecarea surprinzătoare a lui Pierpaolo Piccioli.
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week
Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.
Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.
Bucharest Fashion Week 2024: Primul eveniment internațional de fashion din Romania