Lui Alessandro Michele îi place să surprindă și a reușit. Îi place și modul în care Demna Gvasalia a trezit casa Balenciaga cu rigoarea sa anticonformistă și volumele sale inedite. Prin urmare, a decis, după consultarea acestuia din urmă, să fure câteva piese - cele din prima sa colecție pentru Balenciaga - care îi plăceau în mod special. Le integrează astfel în această paradă filmată plină de surprize (și difuzată pe digital) care sărbătorește cu fast cei 100 de ani ai casei Gucci.
Un eveniment în sine care creează un buzz, dar atenție, această colecție este mult mai mult decât un eveniment distractiv și unic. Pentru a-l prezenta, creatorul de modă a colaborat cu regizoarea Floria Sigismondi (care s-a ocupat de videoclipurile Rihannei, lui David Bowie, Dua Lipa, Justin Timberlake). Un mic film cu un grup de fete și băieți defilând pe coridorul lung a unui club imaginar, „Le Savoy”, ai cărui pereți sunt împânziți de blițuri și camere care amintesc de paparazzi din epoca de aur a cinematografiei italiene și hollywodiene. Savoy este, de asemenea, hotelul din Londra, unde Guccio Gucci a lucrat ca portar în tinerețe. Alessandro Michele a decis în acest sezon să celebreze atât fondatorul casei, cât și universul foarte bogat al etichetei.
Colecția de înaltă tensiune combină glamour-ul hollywoodian, codurile ecvestre dragi lui Gucci, tensiunea sexuală a lui Tom Ford, farmecul discret al burgheziei, eleganța masculină și stilul Demnei Gvasalia la Balenciaga. Colecția include o duzină de siluete recunoscute cu umeri supradimensionați și cizme înalte. „Urmăresc o poezie a ilegitimului”, spune designerul, care și-a pus și el atingerea fantezistă pe aceste siluete sexy chic. În acest sens, Gucci devine pentru mine un laborator de hacking format din incursiuni și metamorfoze. O fabrică alchimică de contaminări în care totul este legat de toate. Un loc unde au loc furturile și reacțiile explozive: un generator permanent de scântei și dorințe imprevizibile”.
Dintre acești băieți și fete care defilează în acest coridor luminos, ne amintim în mod deosebit această dorință: aceea de a ne îmbrăca (în sfârșit) pentru a ieși afară, de a ne distra cu costume largi tăiate perfect, de fuste creion ultra glamour purtate cu lenjerie intimă elegantă. Cu Alessandro Michele, Gucci este o femeie centenară care cochetează în acest sezon cu o atracție burgheză modernă și de graniță. O femeie sofisticată, capricioasă și sexy care, fără îndoială, s-a săturat să stea în jogging sau în pijamale confortabile și care și-a propus să creeze un aspect magnetic perfect echilibrat.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.
MARIZA transmite un mesaj video publicului din România
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week
Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.
Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.
Bucharest Fashion Week 2024: Primul eveniment internațional de fashion din Romania
Designerul plănuiește să se concentreze pe marca sa 1017 Alyx 9SM.