Lui Alessandro Michele îi place să surprindă și a reușit. Îi place și modul în care Demna Gvasalia a trezit casa Balenciaga cu rigoarea sa anticonformistă și volumele sale inedite. Prin urmare, a decis, după consultarea acestuia din urmă, să fure câteva piese - cele din prima sa colecție pentru Balenciaga - care îi plăceau în mod special. Le integrează astfel în această paradă filmată plină de surprize (și difuzată pe digital) care sărbătorește cu fast cei 100 de ani ai casei Gucci.
Un eveniment în sine care creează un buzz, dar atenție, această colecție este mult mai mult decât un eveniment distractiv și unic. Pentru a-l prezenta, creatorul de modă a colaborat cu regizoarea Floria Sigismondi (care s-a ocupat de videoclipurile Rihannei, lui David Bowie, Dua Lipa, Justin Timberlake). Un mic film cu un grup de fete și băieți defilând pe coridorul lung a unui club imaginar, „Le Savoy”, ai cărui pereți sunt împânziți de blițuri și camere care amintesc de paparazzi din epoca de aur a cinematografiei italiene și hollywodiene. Savoy este, de asemenea, hotelul din Londra, unde Guccio Gucci a lucrat ca portar în tinerețe. Alessandro Michele a decis în acest sezon să celebreze atât fondatorul casei, cât și universul foarte bogat al etichetei.
Colecția de înaltă tensiune combină glamour-ul hollywoodian, codurile ecvestre dragi lui Gucci, tensiunea sexuală a lui Tom Ford, farmecul discret al burgheziei, eleganța masculină și stilul Demnei Gvasalia la Balenciaga. Colecția include o duzină de siluete recunoscute cu umeri supradimensionați și cizme înalte. „Urmăresc o poezie a ilegitimului”, spune designerul, care și-a pus și el atingerea fantezistă pe aceste siluete sexy chic. În acest sens, Gucci devine pentru mine un laborator de hacking format din incursiuni și metamorfoze. O fabrică alchimică de contaminări în care totul este legat de toate. Un loc unde au loc furturile și reacțiile explozive: un generator permanent de scântei și dorințe imprevizibile”.
Dintre acești băieți și fete care defilează în acest coridor luminos, ne amintim în mod deosebit această dorință: aceea de a ne îmbrăca (în sfârșit) pentru a ieși afară, de a ne distra cu costume largi tăiate perfect, de fuste creion ultra glamour purtate cu lenjerie intimă elegantă. Cu Alessandro Michele, Gucci este o femeie centenară care cochetează în acest sezon cu o atracție burgheză modernă și de graniță. O femeie sofisticată, capricioasă și sexy care, fără îndoială, s-a săturat să stea în jogging sau în pijamale confortabile și care și-a propus să creeze un aspect magnetic perfect echilibrat.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Victoria's Secret Fashion Show 2024 a avut loc marți seară, 15 octombrie.
Giorgio Armani, fondatorul brandului de modă italian omonim, a declarat că intenţionează să se retragă din activitate în următorii doi sau trei ani, potrivit unui interviu publicat duminică, 13 octombrie, informează Reuters.
După o perioadă de șapte ani, Hedi Slimane părăsește Celine, relatează Vogue Business.
Christian Louboutin și-a prezentat cea mai recentă colecție cu un show de excepție: un performance artistic desfășurat la legendara piscină Molitor din Paris.
Levi’s anunță o nouă campanie care o are în prim-plan pe vedeta internațională Beyoncé.
Poșeta din aur de 18 karate, la prețul de aproximativ 279.000 de dolari, și-a făcut debutul în timpul spectacolului de modă Rabanne din primăvara anului 2025 de la Paris.