Directorul artistic al brandului italian, Alessandro Michele, a anunțat că renunță la calendarul oficial al modei pentru a-și urma propriul ritm și pentru a evita astfel frenezia obișnuită, dorință exprimată de alte mărci majore.
Alessandro Michele a explicat într-o postare pe Instagram că, din cauza crizei provocate de coronavirus, a putut să reflecte asupra tulburărilor care domină lumea modei.
„În aceste zile de izolare, în acest timp suspendat, am încercat să mă întreb care este sensul acțiunilor mele”, se întreabă el. „Simt nevoia de a schimba multe lucruri despre felul în care lucrez”, a mărturisit el.
Designerul italian a deranjat de „tirania vitezei” și consideră că ne aflăm într-un „alt timp”, eliberat în sfârșit de „termene” care riscă „să distrugă creativitatea”.
Gucci nu își va mai prezenta colecțiile, de 5 ori pe an, așa cum se întâmpla până acum. Ritmul agitat impus de patru săptămâni dedicate modei, cu o supraproducție de idei și investiții mari pentru defilări de modă care durează zece minute, a fost pus la îndoială după pandemia de coronavirus care a paralizat o mare parte din lume.

Sint Laurent a decis deja să preia controlul și să-și creeze un calendar propriu. Brandul „își va lansa următoarele colecții, conform unui plan actualizat în permanență și condus de creativitate.”
Într-un interviu acordat site-ului Women’s Wear Daily (WWD), directorul de creație al Saint Laurent, Anthony Vaccarello, și CEO-ul, Francesca Bellettini, au lăsat de înțeles că va mai exista o prezentare Saint Laurent în acest an – chiar dacă nu într-o perioadă alocată săptămânii modei. De asemenea, Saint Laurent se va orienta către „formate care sunt mai intime și mai apropiate de cerințele clientului final.” Acest lucru ar putea include show-uri digitale, prezentări mai selecte pentru presă și pentru cumpărători și așa-numitele „trunk-shows”, evenimente care țin cont de normele de distanțare socială și în cadrul cărora brandurile își prezintă colecțiile unui număr restrâns de clienți de lux.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Mădălina Ghenea a luat parte la ELLE Style Awards 2025 și a pășit la eveniment într-o ținută glamour, care i-a impresionat pe cei prezenți.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Suntem încântați de această colaborare în ediție limitată care combină tehnologia montană cu eleganța modernă — și reinventează articolele esențiale pentru iarnă.
A doua colaborare dintre Jacquemus și Moon Boot dezvăluie trei modele exclusive în care zăpada devine scenă, iar siluetele, personaje într-un vis la mare altitudine.
După doar câteva luni și o singură colecție, directorul de creație Dario Vitale părăsește Versace, lăsând casa de modă în fața unui viitor în redefinire.
Chanel îl anunță oficial pe A$AP Rocky ca ambasador, pecetluind alianța dintre îndrăzneala muzicianului și viziunea contemporană a lui Matthieu Blazy.
Creatorul de modă irlandez Paul Costelloe, designerul personal al prințesei Diana și o prezență obișnuită a Săptămânii Modei de la Londra timp de patru decenii, a murit la vârsta de 80 de ani, a anunțat familia acestui într-un comunicat dat sâmbătă publicității, potrivit Reuters.