Casa de modă a grupului Kering a lansat Gucci Off The Grid, prima colecție creată de directorul creativ Alessandro Michele în numele liniilor circulare Gucci, o inițiativă creată pentru a promova ideea unei producții circulare.
Respectând mediul înconjurător, noua colecție folosește materiale organice reciclate, provenind din materiale regenerabile și surse durabile, inclusiv Econyl, un nailon regenerat care folosește deșeuri pre și post consumator și deșeuri de nylon.
Simultan cu lansarea colecției, Gucci prezintă o campanie globală concepută de Alessandro Michele și creată de fotograful și regizorul Harmony Korine. Protagoniștii săi sunt locuitori ai orașului care s-au mutat într-o colibă rustică construităb în inima unei metropole foarte moderne, cu zgârie-nori din beton și sticlă.
Pentru a face față acestui contrast marcat de obișnuință, un grup eclectic de locuitori, care îi include pe Jane Fonda , actriță de Oscar, producător, autor și activist, Miyavi , chitarist, compozitor, producător de discuri și actor, David de Rothschild , ecologist și explorator, Lil Nas X , rapperul care a câștigat un premiu Grammy și King Princess, cântăreț, compozitor, instrumentist și producător.
„Colecția este rezultatul muncii în echipă, unde toată lumea a adus ceva. Și, de asemenea, în mediul rural există ideea de dialog între oameni, care construiesc ceva nou. Mi-am imaginat că putem construi cu toții, cam cum se joacă copii în parc, o casă cu copaci în centrul unei metropole, pentru că toți trebuie să construim această casă sau să aflăm că planeta există chiar acolo unde ni se pare că nu este acolo sau că este departe”, a spus Alessandro Michele.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
CINE ESTE VALENTIN PETRIȘOR ALIAS ”DINTE” MARTORUL CHEIE ÎN PROCESUL DE DIVORȚ DINTRE ANAMARIA PRODAN ȘI LAURENȚIU REGHECAMPF
Arabia Saudită a inaugurat duminică Sindalah, o staţiune balneară de lux de la Marea Roşie. Este prima destinație care a fost deschisă pentru public în cadrul mega-proiectului Neom, în ciuda îndoielilor cu privire la viabilitatea acestuia.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Brandul american clasic de lux nu a lansat niciodată o colecție de bijuterii pentru bărbați.
Designerul Alessandro Michele își dezvăluie prima campanie pentru Valentino în calitate de director de creație al brandului. Denumită „Avant Les Débuts”, campania prezintă colecția pentru sezonul primăvară/vară 2025 a labelului italian.
Mercedes-Benz Bucharest Fashion Week 2024, un eveniment de o importanță capitală pentru moda românească, marchează începutul unei noi ere, sub coordonarea fondatorilor, Roxana Voloșeniuc și Mario Antico.
Cea mai recentă apariție demonstrează încă o dată că Zendaya merită din plin titlul de fashion icon.
Iconicul print Damier a fost inventat de Georges Vuitton în 1988 și apoi a fost reintrodus de către Damier Ebène un secol mai târziu în colecțiile casei de modă franceze.
Victoria's Secret Fashion Show 2024 a avut loc marți seară, 15 octombrie.
Victoria's Secret Fashion Show 2024 a avut loc marți seară, 15 octombrie.
Giorgio Armani, fondatorul brandului de modă italian omonim, a declarat că intenţionează să se retragă din activitate în următorii doi sau trei ani, potrivit unui interviu publicat duminică, 13 octombrie, informează Reuters.
După o perioadă de șapte ani, Hedi Slimane părăsește Celine, relatează Vogue Business.
Christian Louboutin și-a prezentat cea mai recentă colecție cu un show de excepție: un performance artistic desfășurat la legendara piscină Molitor din Paris.
Levi’s anunță o nouă campanie care o are în prim-plan pe vedeta internațională Beyoncé.
Poșeta din aur de 18 karate, la prețul de aproximativ 279.000 de dolari, și-a făcut debutul în timpul spectacolului de modă Rabanne din primăvara anului 2025 de la Paris.