Gucci și-a prezentat prima colecție după plecarea lui Alessandro Michele. În timp ce lumea modei a anticipat anunțul noului său director de creație spre sfârșitul show-ului său de toamnă/iarnă 2023 la Milan Fashion Week Men's, casa a tras cortina fără ca niciun designer să se încline în fața publicului la finalul spectacolului.
Brandul italian a invitat oaspeți la Gucci Hub, unde vedete precum Percy Hynes White, Idris Elba, KAI de la EXO și Jeremy O. Harris (care îl interpretează pe tânărul designer Grégory Duprée în sezonul 2 din Emily la Paris ) s-au așezat în primul rând. După cum se explică în notele emisiunii, colecția de îmbrăcăminte pentru bărbați FW23 s-a concentrat pe frumusețea „improvizării”, care s-a reflectat în spectacolul live al câinelui de ceramică al lui Marc Ribot, în centrul pistei circulare.
Abaterea de la spiritul de experimentare al lui Michele, colecția s-a deschis cu un tricou alb simplu, cu pantaloni largi. Gama a urmat cu interpretări mai colorate ale pantalonilor, împreună cu topuri largi, cu detaliu întins, adânc la gât, combinate cu jachete și paltoane croite. Printre elementele remarcabile s-au numărat brațele și picioarele detașabile la costume, precum și jachete casual, blugi largi și cămăși de rugby în dungi.
Pe partea de accesorii, Gucci a prezentat eșarfe care erau legate în jurul mânerelor genților și folosite pentru a petici pantalonii din denim. Geanta Jackie a revenit la dimensiuni mai mari, evidențiate cu Piston Lock, care a fost creată inițial în epoca Tom Ford a mărcii. Genți cu sigla GG au fost purtate ca genți de umăr, în timp ce papucii Princetown și cizmele de motocicletă au fost reperate în gama de încălțăminte.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Rihanna s-a lăsat fotografiată în așternuturi pentru cea mai nouă colecție de lenjerie intimă Savage x Fenty.
Alessandro Michele și-a găsit o nouă funcție importantă. Designerul italian în vârstă de 51 de ani a fost numit noul director de creație al casei Valentino, după plecarea surprinzătoare a lui Pierpaolo Piccioli.
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week
Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.
Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.