Pentru a-și prezenta colecția Cruise 2024, Gucci a preluat un loc care nu a mai fost văzut până acum: Palatul Gyeongbokgung, un palat regal maiestuos, situat la nord de Seul, capitala sud-coreeană. Niciodată nu s-a ținut un astfel de eveniment între zidurile acestui gigantic și spectaculos monument istoric – cel mai mare și mai vizitat din oraș – construit în secolul al XIV-lea, în 1394, sub domnia dinastiei Josean.
Parada în acest fost loc al puterii coreene este cu atât mai simbolică cu cât Coreea de Sud strălucește astăzi în întreaga lume datorită puterii sale delicate, care face din această națiune epicentrul culturii pop contemporane. În zilele noastre, cultura K (K-pop, K-drama, K-beauty) continuă să influențeze lumea. De exemplu, platforma Netflix a anunțat o investiție de 2,3 miliarde de dolari în conținut în limba coreeană.

O modalitate pentru Gucci de a se asocia mai strâns și mai simbolic cu Coreea. O altă formă de putere moale pe scurt. „Frumusețea este o sursă constantă de inspirație pentru Gucci, dar necesită și îngrijire și atenție constantă. Suntem încântați să confirmăm angajamentul nostru față de moștenirea culturală coreeană și să îi aducem un omagiu prin această prezentare de modă”, a declarat Marco Bizzarri, Președinte și CEO al Gucci.

Colecția pentru această Croazieră 2024 preia această idee a legăturii dintre trecut și viitor, antic și contemporan, tradițional și modern. În fața pavilionului sălii tronului, Geunjeongjeon, total iluminat pentru ocazie, și cu fața la zgârie-norii orașului, epocile și stilurile dialogează, se ciocnesc, se amestecă. Garderoba evocă look-ul de stradă al tânărului coreean în pantaloni largi și un top decupat cu trei dungi sau într-o versiune mai burgheză într-o fustă cu talie midi cu fante, îmbrăcată cu un corset cu mâneci bomber detașabile. Nodurile Otgoreum preluând codurile hanbok-ului, costumul tradițional coreean, dau peste bustul rochiilor de seară din mătase roșie sau o haină de satin roz.
Tot know-how-ul italian este exprimat în arta hibridizării cu această jachetă bomber reproiectată ca o fustă lungă de seară, această haină albă din satin care se transformă într-o rochie elegantă prin desfacerea mânecilor.
K-POP
5 designeri ar putea conduce Versace după demisia lui Dario Vitale, pentru a contura următorul capitol al casei de modă.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Suntem încântați de această colaborare în ediție limitată care combină tehnologia montană cu eleganța modernă — și reinventează articolele esențiale pentru iarnă.
A doua colaborare dintre Jacquemus și Moon Boot dezvăluie trei modele exclusive în care zăpada devine scenă, iar siluetele, personaje într-un vis la mare altitudine.
După doar câteva luni și o singură colecție, directorul de creație Dario Vitale părăsește Versace, lăsând casa de modă în fața unui viitor în redefinire.
Chanel îl anunță oficial pe A$AP Rocky ca ambasador, pecetluind alianța dintre îndrăzneala muzicianului și viziunea contemporană a lui Matthieu Blazy.