Pentru a-și prezenta colecția Cruise 2024, Gucci a preluat un loc care nu a mai fost văzut până acum: Palatul Gyeongbokgung, un palat regal maiestuos, situat la nord de Seul, capitala sud-coreeană. Niciodată nu s-a ținut un astfel de eveniment între zidurile acestui gigantic și spectaculos monument istoric – cel mai mare și mai vizitat din oraș – construit în secolul al XIV-lea, în 1394, sub domnia dinastiei Josean.
Parada în acest fost loc al puterii coreene este cu atât mai simbolică cu cât Coreea de Sud strălucește astăzi în întreaga lume datorită puterii sale delicate, care face din această națiune epicentrul culturii pop contemporane. În zilele noastre, cultura K (K-pop, K-drama, K-beauty) continuă să influențeze lumea. De exemplu, platforma Netflix a anunțat o investiție de 2,3 miliarde de dolari în conținut în limba coreeană.
O modalitate pentru Gucci de a se asocia mai strâns și mai simbolic cu Coreea. O altă formă de putere moale pe scurt. „Frumusețea este o sursă constantă de inspirație pentru Gucci, dar necesită și îngrijire și atenție constantă. Suntem încântați să confirmăm angajamentul nostru față de moștenirea culturală coreeană și să îi aducem un omagiu prin această prezentare de modă”, a declarat Marco Bizzarri, Președinte și CEO al Gucci.
Colecția pentru această Croazieră 2024 preia această idee a legăturii dintre trecut și viitor, antic și contemporan, tradițional și modern. În fața pavilionului sălii tronului, Geunjeongjeon, total iluminat pentru ocazie, și cu fața la zgârie-norii orașului, epocile și stilurile dialogează, se ciocnesc, se amestecă. Garderoba evocă look-ul de stradă al tânărului coreean în pantaloni largi și un top decupat cu trei dungi sau într-o versiune mai burgheză într-o fustă cu talie midi cu fante, îmbrăcată cu un corset cu mâneci bomber detașabile. Nodurile Otgoreum preluând codurile hanbok-ului, costumul tradițional coreean, dau peste bustul rochiilor de seară din mătase roșie sau o haină de satin roz.
Tot know-how-ul italian este exprimat în arta hibridizării cu această jachetă bomber reproiectată ca o fustă lungă de seară, această haină albă din satin care se transformă într-o rochie elegantă prin desfacerea mânecilor.
K-POP
Distribuie Emoții mari pentru Daniela Crudu care, marți, 6 iunie, și-a botezat fetița, pe Daiana. Fosta asistentă TV a publicat pe contul de socializare imagini de la eveniment.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.
Misiunea X EV, elegantă, de dimensiuni joase, a fost concepută pentru a doborî recordul turului de la Nürburgring. Și se va încărca de două ori mai repede decât Taycan.
Ați auzit de bourbon învechit pe nave, în vagoane sau bătut cu muzică heavy metal. Dar o distilerie artizanală duce lucrurile la un nou nivel lansând whisky- ul său pe orbită pentru un an de maturare în spațiul cosmic. Nimeni nu va putea încerca acest bourbon timp de cel puțin patru ani, așa că rămâne de văzut dacă va merita prețul de 75.000 de dolari.
Bijutierul de lux Bulgari urmează să inaugureze vineri un hotel de cinci stele cu vedere la Mausoleul lui Augustus, recent restaurat, din centrul Romei, după câțiva ani de lucrări.
Claudia Soare, fiica Anastasiei Soare are 35 de ani și în prezent este președintele la compania fondată de mama ei, anume Anastasia Beverly Hills.
Anamaria Prodan își deschide cazinou doar peste câteva zile. Impresara de fotbaliști a anunțat într-un interviu pentru Playsport cine sunt partenerii ei de afacere, dar și când va fi inaugurat.
Andreea Antonescu se pregătește de botezul fetiței sale celei mici.
Spectacolul de modă Victoria's Secret, care prezintă modele celebre precum Adriana Lima, Gisele Bündchen, Kendall Jenner, Gigi și Bella Hadid și unde modelele se numesc „Îngeri”, urmează să revină după o pauză de patru ani. Compania globală de lenjerie intimă și-a anunțat revenirea cu un turneu mondial și un documentar.
Speedmaster, care a fost dezvăluit ca Frankenwatch, a fost vândut la Phillips în noiembrie 2021.
Marca elvețiană s-a asociat cu Explora Journeys pentru a aduce ceasurile sale râvnite la bordul noului vas „Explora I”.
Louis Vuitton merge pe o nouă cale și vă duce împreună cu un nou proiect numit „Via”, cuvântul latin care înseamnă „drum”.
Doisprezece look-uri concepute în comun de Beyoncé și Olivier Rousteing și o colecție exclusivă de suveniruri.
Cei care o urmăresc pe Donatella știu foarte bine că aceasta are o slăbiciune pentru artiști. După ce a lucrat cu Maluma, a venit rândul să facă echipă cu Dua Lipa.
Prada realizează una dintre cele mai inspirate campanii ale sezonului: sărbătorind geanta Prada Galleria alături de hipnotica Scarlett Johansson.
Pentru colecția Cruise 2024, studioul de design al casei florentine și-a prezentat colecția marțea trecută în cadrul monumental al Palatului Regal din Seul, Coreea de Sud. Un amestec inteligent de epoci, stiluri și influențe, dominat de aura tinereții coreene.
Angelina Jolie lansează Atelier Jolie, un nou brand orientat spre un scop care va folosi stocurile moarte și va valorifica abilitățile „refugiaților și altor grupuri talentate, subapreciate, cu poziții de demnitate bazate pe pricepere.”
Festivalul de Film de la Cannes 2023 a debutat marți, 16 mai, cu o serie de apariții peste care nu putem trece cu vederea.