Marca italiană s-a clasat pe primul loc în clasamentul Lyst Index al celor mai populare mărci în al patrulea trimestru din 2022, a informat Hypebeast. A urcat de pe locul 2 în al treilea trimestru al anului și a eliminat Gucci ca brand dominant.
Din octombrie până în decembrie, căutările pentru produse Prada au crescut cu 37 la sută. Asta s-a adăugat la o serie de schimbări mari pentru companie: în Q4, Prada a lansat prima sa colecție de bijuterii fine, din aur reciclat; a numit-o pe vedeta TikTok Charli D'Amelio drept imaginea Linea Rossa FW22; și a numit-o pe Andrea Guerra noul CEO al Grupului Prada.
Deși Prada l-a învins pe Gucci, ultimul brand a coborât doar pe locul 2 în clasamentul Lyst Index. O mișcare mai impresionantă a venit de la Moncler, pe locul 3 , care a urcat de pe locul 17 în trimestrul precedent. În lunile de iarnă, compania de îmbrăcăminte exterioară a înregistrat o creștere de 76 la sută a căutărilor, catapultând-o în cel mai înalt clasament din trimestrul al patrulea din 2020. Miu Miu, sora mai mică a lui Prada, și Valentino, completează următoarele două locuri.
Alte companii care au înregistrat o mișcare impresionantă – și uneori nefericită – în T4 2022 au fost Bottega Veneta, Loewe, Balenciaga și Ugg. Bottega Veneta a urcat pe locul 6 de pe locul 11, sporit de noul său serviciu de garanție pe viață și de colecția înainte de primăvară 2023. Loewe a sărit pe locul 7 de pe locul 14, mulțumită în parte unei pre-colecție SS23 în care îi are în distribuție pe Chloë Sevigny și Luca Guadagnino. Iar Ugg a apărut pe listă pentru prima dată, pe locul 17.
Văzând o traiectorie descendentă, Balenciaga a coborât până la locul 11 de pe locul 4 în urmă cu doar câteva luni. În special, marca din Paris a avut un trimestru dificil, rupând legăturile cu Kanye West și confruntându-se cu acuzații de exploatare a copiilor într-o campanie recentă.
Consultați mai jos lista completă a celor mai tari mărci din T4 2022.
Prada
Gucci
Moncler
Miu Miu
Valentino
Bottega Veneta
Loewe
Dior
Dolce & Gabbana
Saint Laurent
Balenciaga
Nike
Versace
Fendi
Louis Vuitton
Motorină
Ugg
Burberry
Antrenor
Jacquemus
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Mădălina Ghenea a luat parte la ELLE Style Awards 2025 și a pășit la eveniment într-o ținută glamour, care i-a impresionat pe cei prezenți.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Cotația acțiunilor Hermès a crescut după anunțul făcut de companie, în care se dezvăluia că Grace Wales Bonner va prelua rolul de director de creație al liniei vestimentare masculine.
Kering și L’Oréal au încheiat un parteneriat strategic pe termen lung în domeniul frumuseții și al wellnessului de lux.
Comisia Europeană a anunțat pe 14 octombrie 2025 că a amendat trei dintre cele mai importante case de modă — Gucci, Chloé și Loewe — cu un total combinat de 157 milioane de euro pentru practici anticoncurențiale de fixare a prețurilor.
Piața de resale a produselor de lux se află de ceva vreme într-o creștere continuă, iar un studiu arată că ar putea ajunge la cifre între 320 și 360 de miliarde de dolari până în anul 2030. Studiul în cauză a fost realizat de Boston Consulting Group în parteneriat cu platforma de luxury resale Vestiaire Collective.
Ceea ce nu ar trebui să fie o surpriză pentru nimeni, având în vedere recentele știri despre scăderea pieței whisky-ului și întreruperea producției de către distilerii, noile date de la Departamentul Trezoreriei SUA arată că producția americană de whisky este la cel mai scăzut nivel din 2019.